سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر دفاع آلمان: مبارزه با داعش باید برای همه از جمله ایران، ترکیه، روسیه و ما اولویت باشد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «وان در لین»، وزیر دفاع آلمان، روز دوشنبه در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی بیلد، مبارزه با گروه تروریستی داعش را اولویتی برای تمام کشورها خواند. 

به گزارش اسپوتنیک، وی در این مصاحبه با اشاره به تصویب قطعنامه‌ای از سازمان ملل درباره داعش خاطرنشان کرد که تمام کشورها از جمله آمریکا، چین، روسیه، ترکیه، ایران و کشورهای عرب و خود آلمان باید مبارزه با این گروه تروریستی را در اولویت خود قرار دهند. 

وی گفت: «قطعنامه اخیر شورای امنیت، لحن صریحی دارد: مبارزه علیه داعش بایستی برای فرانسه و همچنین، آمریکا، چین، روسیه، ترکیه، ایران و کشورهای عرب اولویت باشد.»

وزیر دفاع آلمان اضافه کرد تلاشهای جامعه بین‌المللی بایستی بر تضعیف افراطی‌های داعش و محدود کردن دامنه تحرکات آنها متمرکز باشد و منابع نفتی آنها را قطع کند. 

شورای امنیت سازمان ملل متحد روز 20 نوامبر، قطعنامه شماره 2249 را به تصویب رساند. این قطعنامه، گروه تروریستی داعش، القاعده و شاخه‌های وابسته به آنها را محکوم می‌کند. 

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/DZIXUP


ویدیو مرتبط :
روسیه سوریه عراق ایران - طراحی عملیات مبارزه با داعش