سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقشه راه دولت الکترونیک در استان گلستان پیشنهاد شد


نقشه راه دولت الکترونیک در استان گلستان پیشنهاد شد

در دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان گلستان با ریاست استاندار و حضور اعضای کارگروه استانی توسعه دولت الکترونیک، نقشه راه دولت الکترونیک در استان پیشنهاد شد.

ایلنا/ در دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان گلستان با ریاست استاندار و حضور اعضای کارگروه استانی توسعه دولت الکترونیک، نقشه راه دولت الکترونیک در استان پیشنهاد شد.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گلستان، گفت: نقشه راه پیشنهادی توسعه دولت الکترونیک استان گلستان شامل 6 بخش راهبری دولت الکترونیک، الکترونیکی کردن خدمات، باز مهندسی فرآیندها و برونسپاری، تعاملات بین دستگاهی، آموزش و توانمند سازی و پایش، سنجش و ارزیابی خدمات است.

مومنی با اشاره به اهمیت اطلاعات پایه برای توسعه دولت الکترونیکی، اظهار داشت: کمیته تخصصی نظام ملی آدرس گذاری مکان محور کشور(GNAF) در استان تشکیل تشکیل خواهد شد که در این راستا تا کنون اطلاعات و نقشه های جغرافیایی 121 هزار ساختمان در استان در سامانه تحت وب کشوری سینا وارد شده است و شهرداری های استان نیز نقشه های پارسل بندی را در اختیار اداره کل پست استان قرار داده اند.

استاندار گلستان نیز با اشاره به نقشه توسعه دولت الکترونیک در استان، یادآور شد: نقشه راه توسعه دولت الکترونیک در استان باید با انتخاب راه های صحیح نرم افزاری و بر اساس اسناد بالادستی صورت گیرد.

دکتر صادقلو یادآور شد: باید توسعه اقدامات الکترونیکی در تمام حوزه ها صورت گیرد و استان مجازی به معنای تمام کلمه ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در استان و جذب سرمایه گذار و تاکید بر راه اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری (Single Window) در استان اظهار داشت: سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری سامانه ای جامع برای ارائه خدمات مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و همچنین اطلاع رسانی در خصوص قوانین، فرصت ها و سایر اطلاعات مرتبط با سرمایه گذاری است که نیاز به مراجعه سرمایه گذار به دستگاه های اجرایی مختلف برای کسب مجوز سرمایه گذاری را به حداقل رسانده و کلیه فرآیندهای مورد نیاز را به صورت الکترونیکی قابل رصد می­کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حضوراستاندار یزد در کار گروه توسعه دولت الکترونیک استان