ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چمن ورزشگاه تختی مرغوب نیست/سازه سقف مشکل اساسی دارد


قاسم رسته روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهم ترین ایراد چمن مجموعه ورزشی تختی، خشک شدن آنی و نامرغوب بودن بذر چمن است که هدف ما رفع این مشکل برای بازیهای پیش روست.
وی همچنین به مشکل نور ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: نور مجموعه های ورزشی طبق استاندارد بین المللی 1200 لوکس (یکای شدت روشنایی) است که در حال حاضر نور استاندارد ورزشگاه تختی کمتر از 1000 لوکس است.
رسته با بیان اینکه برای انجام ارتقای سیستم نوری ورزشگاه تختی اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان نیاز است تصریح کرد: وضعیت نور ورزشگاه استاندارد لازم را ندارد و برای اجرای این طرح تاکنون هیچ اعتباری ابلاغ و مشخص نشده است.
رییس مجموعه ورزشی تختی ادامه داد: کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید از این ورزشگاه سیستم نور این مجموعه را استاندارد ندانستند.
رسته با اشاره به اینکه طبق دستور کنفدراسیون آسیا قرار است دوبازی خانگی افغانستان در انتخابی جام جهانی 2016 و جام ملت های آسیا در ورزشگاه تختی انجام می شود اظهار کرد: بازی کامبوج و سنگاپور نیز در این ورزشگاه انجام می شود.

*سازه سقف ورزشگاه تختی مشکل اساسی دارد
رییس مجموعه ورزشی تختی در ادامه اظهارداشت: سازه سقف استادیوم تختی مشکل اساسی دارد و نیازمند اختصاص اعتبار ویژه ای است.
وی افزود: سقف ورزشگاه در حال فرسودگی است چرا که هر بنا عمر مشخصی دارد.
تهرام/7247//1348** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دوربین خبرساز(وضعیت چمن زمین ورزشگاه تختی)