سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانداری دلفان آماده ثبت نام از نامزدهای حوزه انتخابیه سلسله ودلفان


جعفر طولابی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : کار ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه سلسله و دلفان همزمان با سراسر کشور از روز شنبه آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت .
به گفته وی ، شهرستان های سلسله و دلفان دارای یک نماینده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند بود .
طولابی افزود : ستاد انتخابات شهرستان دلفان بر اساس تقویم ارسالی از وزارت کشور فعالیت خود از چند ماه پیش آغاز کرده و تاکنون در این راستا هر 15 روز یکبار با تشکیل جلسات مختلف تمهیدات لازم را اندیشیده است .
وی اظهار داشت : جهت اطلاع رسانی مطلوب ثبت نام نامزدها و روند برگزاری انتخابات یک مکان ویژه جهت خبرنگاران در فرمانداری دلفان پیش بینی شده است .
فرماندار شهرستان دلفان ، با تاکید بر رعایت قانون توسط نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد : فعالیت های نامزدهای احتمالی در زمینه انتخابات رصد خواهد شد و به طور یقین با متخلفان تبلیغات غیر مجاز برخورد خواهد شد .
رییس هیات اجرایی مرکز انتخابیه سلسله و دلفان اظهار داشت : کار معرفی و انتخاب معتمدین محلی با هماهنگی هیات نظارت شهرستان دلفان در حال اجرا است و با تایید نهایی هیات نظارت شهرستان دلفان هیات اجرایی رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .
شهرستان های سلسله و دلفان با 230 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است و دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی می باشند .
7270/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماینده لرستان در مجلس هفتم(حوزه سلسله و دلفان)- قسمت دوم-