ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قبل از شروع مسابقات فقط باید ریکاوری کنیم/ همه‌جوره با باشگاه‌ها تعامل داشتیم


هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی امید و اینکه با تغییر زمان برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم لیگ برتر برنامه اعزام تیم ملی امید هم با مشکل روبرو شده است، عنوان کرد: از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم همکاری کاملی با باشگاه‌ها داشتیم حتی در اردوی بندرعباس بدون حضور 8 بازیکن خود به سفر رفتیم و زمان اردوی خود را هم به دلیل کمک به باشگاه‌ها کمتر کردیم.

وی افزود: اگر ما می‌خواستیم کار خوبی انجام دهیم و با قدرت کامل وارد مسابقات شویم باید 20 روز قبل از مسابقات تیم را در اختیار می‌گرفتیم اما این اتفاق نیفتاد و بازیکنان پس از دو بازی سنگین و تنها کمتر از 10 روز قبل از شروع مسابقات در اختیار ما قرار می‌گیرند. با تصمیماتی که گرفته شده برنامه ما به هم ریخته است و این روزها با دغدغه فراوان باید آماده حضور در مسابقات شویم. به دلیل اینکه بازیکنان از کوران مسابقات به اردو می‌آیند حتی فرصت برگزاری تمرین هم نداریم و بیشتر باید بازیکنان را ریکاوری کنیم.

مربی تیم ملی امید در ارتباط با اینکه آیا این اتفاقات در روحیه تیم اثر منفی نمی‌گذارد، تصریح کرد: ما باید همه فکرمان واحد باشد و کمک کنیم تا تیم ملی امید پس از 40 سال به المپیک برود. ما هرچه به شروع مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم مسئولیتمان بالاتر می‌رود اما متاسفانه می‌بینیم که با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

وی در مورد وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش عنوان کرد: منتظر هستیم تا تکلیف این دو بازیکن مشخص شود و ببینیم که آیا نیاز است که به روسیه سفر کنیم یا نه. اصلا زمان نداریم و با این وجود با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

طباطبایی در رابطه با اینکه کاشانی اعلام کرده بود فضا المپیکی نیست و آیا این مسئله با این اتفاقات بیشتر احساس نشد، تصریح کرد: بهتر است فعلا به این مسائل نپردازیم و بیشتر تیم را به سمت آرامش ببریم متاسفانه همه چیز مشخص است اما فعلا ترجیح می‌دهم بیشتر از این به مسائل اشاره نکنم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/WXLFNY


ویدیو مرتبط :
بررسی اثربخشی تعامل و مشارکت در هلدینگ‌های ساختمانی با استفاده از شبکه‌های تعامل