سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاراگاه بازی: پنج Easter Egg موجود در فیلم‌های سینمایی


12

با یک قسمت دیگر از سری کاراگاه بازی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در قسمت قبلی، نگاهی به چهار Easter Egg ترسناک در بازی‌ها داشتیم، حال در این قسمت قصد داریم کمی از دنیای بازی فاصله بگیریم و تمرکز خود را بر روی Easter Egg های جالب در پنج فیلم جذاب بگذاریم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

قبل از اینکه به این مطلب بپردازیم، بهتر است باری دیگر به مفهوم Easter Eg اشاره‌ای داشته باشیم. Easter Egg ‌ها معمولا نکات مخفی موجود در بازی‌ها، فیلم‌ها و حتی مکان‌های جذاب و مختلف هستند. این نکات می‌توانند اطلاعات مختلفی را در اختیار ما قرار دهند. برای مثال، Easter Egg های موجود در یک بازی می‌توانند اطلاعاتی پیرامون نسخه‌های جدید را در اختیارمان قرار دهند و یا صرفا جنبه تفریحی دارند. حال می‌خواهیم به چند Easter Egg درمورد پنج فیلم جذاب بپردازیم.

پک‌من در این فیلم چه می‌کند؟4

درباره فیلم Tron که در سال 1982 ساخته شده است صحبت می‌کنیم. در یکی از صحنه‌های این فیلم یک نکته بسیار جالب دیده می‌شود. همانطور که می‌بینید، در مقابل یکی از شخصیت‌های این فیلم، یک نقشه بزرگ یاقرار دارد. همه چیز عادی به‌نظر می‌رسد تا اینکه چشممان به جمال شخصیت محبوب پک‌من روشن می‌شود. واقعا پک‌من در فیلم سینمایی چه‌ می‌کند؟

سقوط R2-D2، این بار در فیلم Star Trek1

اگر شما هم از هواداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان باشید، احتمالا باید با شخصیت جالب R2-D2 آشنایی دارید. حال جالب است بدانید که در یکی از صحنه‌های فیلم Star Trek سال 2009، شاهد متلاشی شدن یک سفینه فضایی در فضا هستیم. اما صبر کنید، بیایید و کمی بیشتر دقت کنیم. آیا این همان R2-D2 خودمان نیست؟

مرد آهنی، تولید کننده سپر‌های مقاوم2

سری فیلم‌های مرد آهنی، از فیلم‌های نسبتا محبوب شرکت مارول هستند. احتمالا می‌دانید که مارول دوست ندارد که به یک قهرمان بسنده کند و برای همین، قهرمانان بسیار زیادی را به‌وجود آورده است، و به‌نظر می‌رسد که این قهرمانان با یک دیگر در ارتباط هستند. یکی از مثال‌های خوب برای اثبات این ادعا، دیده شدن سپر شخصیت کاپیتان آمریکا در فیلم مرد آهنی سال 2008 است. به‌نظر می‌رسد که وظیفه ساخت این سپر به تونی استارک سپرده شده است.

ندایی از آینده3

احتمالا می‌دانید که پس از به‌اتمام رسیدن سری فوق‌العاده بتمن با بازی کریستوفر نولان، قسمت جدیدی به‌نام بتمن علیه سوپرمن معرفی شد که البته نمی‌‌دانیم می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر. اما نکته جالب درباره این Easter Egg تنها به این فیلم محدود نمی‌شود. اگر شما هم فیلم I Am Legend را تماشا کرده باشید، احتمالا متوجه این تابلوی تبلیغات عجیب شده‌اید. همانطور که می‌بینید، سازندگان این فیلم از سال 2007 ندایی از آینده به‌ما داده‌اند!

دیو و دلبر در انیمیشن علائدین6

مسلما این یک فیلم سینمایی نیست، اما بد نیست اشاره‌ای به آن داشته باشیم. وقتی درباره فیلم‌های شرکت دیزنی بحثی به ‌میان می‌آید، باید خود را برای Easter Egg‌های جالب و جذاب آماده کنید. برای مثال تگاهی به این مورد بیاندازید. همانطور که می‌بینید، یکی از شخصیت‌های انیمیشن محبوب علائدین، چند مجسمه کوچک‌ را به‌شکل یک برج بر روی یک دیگر قرار داده است، اما Easter Egg ما مربوط به شباهت این برج با برج ایفل نیست، بلکه دیده شدن مجسمه دیو در انیمیشن دیو و دلبر شرکت دیزنی است. بسیار جالب به‌نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

نظر شما چیست؟ شما منتظر چه موضوعی برای قسمت بعدی هستید؟

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

حسین میرنژادتوسط حسین میرنژاد

حسین هستم و یک علاقه‌مند به تکنولوژی! عاشق بررسی و تجربه کردن گجت های مختلف هستم و از این کار لذت می‌برم. روی برند خاصی هم تعصب ندارم و عاشق کارمم.

مشاهده همه مطالب حسین میرنژاد


ویدیو مرتبط :
یک easter egg در بازی ....