سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز به کار نخستین سامانه دوچرخه سواری دانشگاهی کشور در دانشگاه فردوسی


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد نخستین ایستگاه این سامانه که در ادامه طرح مسیر سبز دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شده است امروز مقابل دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه افتتاح شد.
براساس این گزارش، طرح استقرار دانشگاه سبز و توسعه آن از 12 سال پیش در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده و با توجه به چالش آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی در شهر، به یکی از محورهای اصلی طرح جامع در این دانشگاه تبدیل شده است.
این طرح با همکاری بانک ایران زمین که سرمایه گذار اصلی مراکز دوچرخه در سطح شهر مشهد است به اجرا در می آید و طبق برنامه ریزی قرار است در مقابل تمام دانشکده های دانشگاه فردوسی مشهد نیز ایستگاه های سامانه دوچرخه سواری نصب شود.
مردان دانشجو، کارکنان و عضو هیأت علمی این دانشگاه می توانند براساس ضوابطی که بر ایستگاههای دوچرخه سواری سطح شهر حاکم است از دوچرخه های داخل دانشگاه استفاده کرده و پس از استفاده آن را به مراکز داخل یا بیرون از دانشگاه تحویل دهند.
1922 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دوچرخه سواری معرکه .یارو همه کار میکنه الا دوچرخه سواری