ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمید سوریان رسما از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد


حمید سوریان رسما از سوی فدراسیون کشتی معرفی شدمهر/ فدراسیون کشتی رسما از حضور حمید سوریان در آخرین مرحله رقابتهای گزینشی المپیک در ترکیه خبر داد.
علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی با جدیت زیر نظر محمد بنا در حال برگزاری است و طبق نظر کادر فنی حمید سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم به استانبول اعزام خواهد شد تا بتواند در آخرین مسابقات گزینشی المپیک سهمیه باقی مانده را برای کشت ایران کسب کند.
وی افزود: شورای فنی روند انتخاب ملی‌پوش اعزامی به مسابقات گزینشی را به سرمربی تیم ملی واگذار کرده و ما نیز از تصمیم سرمربی حمایت می کنیم.
نایب قهرمان المپیک آتن در مورد برخی انتقادات در مورد شرایط وزن اول کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم که کشتی تاکنون از مجموع از ۱۲ سهمیه، ۱۱ سهمیه المپیک را کسب کرده و در مورد یک وزن باقی‌مانده نیز باید یک فضای بدون حاشیه ایجاد کنیم تا نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم ایران با بهترین وضعیت در این مسابقات حضور یابد.
مرحله آخر رقابتهای گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو روز ۱۷ اردیبهشت ماه در رشته کشتی فرنگی در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد که نفرات اول و دوم هر وزن سهمیه حضور در المپیک را کسب می کنند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
کشتی - حمید سوریان