سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راهنمای خرید اتو پرس


بیست ستون/ تولید اتو پرسی به دلیل کارایی بالا و به صرفه بودن در حال گسترش است و با استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه زیادی به خشکشویی نخواهید داشت . امروز اتوپرس ها ویژگی های زیادی دارند که باعث می شود کیفیت کارشان همانند خشکشویی باشد . با این حال در هر خانه ای وجود یک اتوپرس در کنار اتو بخار تجربه ی متفاوتی خواهد بود .

اتوپرس صفحه بزرگ و در دسترسی دارد که 10 برابر اتو بخار معمولی است و باعث استفاده سریع و بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود . البته با توجه به این که اتوپرس قیمت بالاتر از 200 هزارتومان دارد ، ممکن است برای همه خانواده ها قابل تهیه نباشد . اما افرادی که از اتو زیاد استفاده می کنند به صرفه است و توصیه می شود این دستگاه تهیه شود . زیرا خشک شویی لباس ها هزینه زیادی به بار می آورد و اگر از اتو پرس تان هفته ای چند بار برای اتو کشیدن شلوار و پیراهن ها استفاده کنید به مرور زمان هزینه صرف شده برای خرید آن جبران خواهد شد .

اتوپرس برای اتوکشی لباس ها از فشار زیاد بخار در دماهای بالا استفاده می کند اما اتو کشی پارچه های ضخیم تولید شده از مواد طبیعی و کتان سخت تر خواهد بود و نیاز به بخار اضافه و پرشدت تر از حالت عادی دارد . وقتی لباس را برای اتوکشی روی اتوپرس قرار می دهید ، باید مطمئن باشد کاملا صاف است ، زیرا در غیر این صورت چین و چروک های ناخواسته روی لباس ایجاد می شود .

اتوپرس های جدید امکانات مدرن و صفحه نمایش های دیجیتالی دارند و به شما امکان می دهند به راحتی درجه حرارت را با توجه به جنس پارچه تنظیم کنید . با استفاده از کلیدهای مختلف می توانید می توانید درجه حرارت مورد نیاز برای اتوکشی را کنترل کنید . مخزن آب دستگاه نیز دارای نشانگرهایی است که مقدار آب باقی مانده را نشان می دهد و دیگر نیازی به بازکردن درپوش نخواهد بود . بعضی از مدل های اتوپرس به اندازه کافی آب در تانک خود دارند و می توانید تا یک و نیم ساعت اتو کشی کنید ؛ بدون این که نیازی به پرکردن مخزن داشته باشید . گاهی حجم مخزن آب اتو پرس به یک لیتر نیز می رسد .

نکاتی مفید برای خرید اتوپرس

اتوپرسی با یک برنده شناخته شده و گارانتی معتبر بخرید. نباید اتوپرس را از بین برندهای ناشناخته و یا بدون گارانتی خریداری کنید.
باید بدانید بیشتر قصد دارید از اتو پرس برای اتوکسی چه نوع لباس ها و پارچه هایی استفاده کنید ؟ . پارچه هایی با الیاف طبیعی مانند لباس های کتانی و ابریشیمی و یا پارچه های ضخیم مانند جین و ... که به بخار بیشتری برای اتوکشی نیاز دارید ، اتویی با قابلیت اسپری بخار و بخار پرفشار برای آنها مناسب خواهد بود . اما اگر بیشتر پارچه هایی با الیاف مصنوعی یا ترکیبی را اتو می زنید ، نیاز به این اتوپرس با بخار قدرتمند نخواهید داشت . پس باید قبل از خرید بدانید بیشتر قصد اتوکشی چه نوع پارچه هایی را دارید و بعد از آن برای خرید اتوپرس مورد نظرتان اقدام کنید.
برای مدل های مختلف اتوپرسی دسته های متفاوتی وجود دارد و لازم است به دسته ی اتوی مورد نظرتان توجه داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در واقع با توجه به اندازه دست خود با مدل متفاوتی احساس راحتی خواهید داشت. وزن اتوپرس نیز اهمیت زیادی دارد ؛ باید اتو را با مخزن پر از آب تست کنید.
صفحه ی اتوپرس تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد . معمولا در بازار اتوپرس هایی با صفحه های 26 ، 28 و 32 اینچی وجود داد . باید اندازه و سایز اتوپرس را با توجه به نیاز و تعداد اعضای خانواده تان انتخاب کنید . اگر یک اتو پرس 26 اینچی نیاز خانواده تان را تامین می کند، خرید اتوی 32 اینچی منطقی نیست و تنها هزینه اضافی برای شما خواهد داشت.
باید اتوپرسی با گارانتی معتبر خریداری کنید و همان طور که می دانید وجود ضمانت نامه به قیمت دستگاه اضافه می کند . اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید اتوپرسی با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید ، در صورت امکان امتیازات و شرایط شرکت های ضمانت کننده مختلف را بررسی کرده و بهترین شرکت را برای خرید انتخاب کنید.
باید در زمان خرید اتوپرسی به کنترل بخار نیز توجه داشته باشید . خیلی از خریداران به کنترل های پیچی یا ریلی عادت کرده اند اما عده ای هم کنترل های دیجیتالی را می پسندند . در هر حال کنترل های دیجیتال با کاربرد ساده تر علاقه مندان بیشتری دارد. اما انتخاب نوع کنترل بخار به خریدار بستگی دارد . پس در زمان خرید توجه کنید که می خواهید کنترل دستگاه به چه صورتی باشد و با کدام نوع کنترل راحت تر هستید؟
برای استفاده از اتو پرس نیاز به مهارت هایی دارید و برای مسلط شدن به آن باید تمرین کنید. پس در زمان خرید به این مساله توجه کنید و از قبل با طرز کار اتوپرس آشنا شوید.
در زمان خرید حتما وسایل جانبی اتوپرس را از فروشنده تحویل بگیرید.
لوازم جانبی اتوپرس :

پایه اتوپرس : از اتوپرس تنها می توانید روی پایه استفاده کنید. تمام شرکت های سازنده اتوپرس پایه اتو مخصوص محصول را تولید کرده و در اختیار خریدار قرار می دهند. بعضی از پایه ها را می توانید کوتاه یا بلند کنید. پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع ارجحیت دارند زیرا برای هر فرد با هر قدی قابل استفاده است.
مخزن درجه بندی شده برای پرکردن آب.
بطری اسپری کردن آب که برای پاشیدن آب روی پارچه های ضخیم کاربرد دارد.
بالشتک اتوکشی که گاهی برای اتوکردن بعضی لباس ها مورد نیاز است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پرس اتو | دستگاه خشکشویی