فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعتبارات تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش شهرستان نیر چهار برابر می شود


به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در همایش روسای شورای دانش آموزی نیر گفت: امسال 700 میلیون ریال به بخش تعمیر و تجهیز مدارس ین شهرستان اختصاص یافت.
او گفت: 500 میلیون ریال نیز برای آسفالت راه ارتباطی مدارس بهار ، زینب کبری و دانشگاه پیام نور اختصاص یافته به محض مساعد شدن شرایط جوی این مسیر آسفالت خواهد شد.
وی مردم سالاری دینی را تبلور یافته از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس یکی از نمودهای مشارکت و همفکری دانش آموزان بوده و دانش آموزان با تمرین دموکراسی انتخابات را در مدرسه تمرین می کنند.
وی اظهار کرد: شورای دانش آموزی باید پلی میان دانش آموزان و مسوولان مدارس باشد تا از این طریق مسائل و مشکلات مدرسه و دانش آموزان حل شود.
ربعلی مظهری ، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیر هم گفت: یکی از نمادهای ارزشمند مشارکتی شورای دانش آموزی است که می تواند در تصمیم گیری های مدارس نقش آفرینی کند.
او افزود: تسهیل در حسن اجرای برنامه های تربیتی از طریق واگذاری مسوولیت به دانش آموزان ، بسترسازی برای ابراز نیازها و استعداد های دانش آموزان ، ایجاد فضای مناسب برای تمرین و یادگیری مهارت های اجتماعی برای ورود به جامعه از مهم ترین اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی است.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجهیز 12 مدرسه شهرستان نیر به سیستم گرمایش مرکزی