سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تداوم پیشروی نیروهای عراقی در الرمادی/ دفع حمله داعش به میادین نفتی


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، رئیس شورای شهرستان الخالدیه در شرق الرمادی گفت که نیروهای ارتش این کشور از پل "الیابانی" در جاده بین المللی به سمت منطقه "البوشجل" و "البوشهاب" در جزیره خالدیه پیشروی کردند.

همزمان با این تحول، «اسماعیل المحلاوی» فرمانده عملیات الانبار گفت که یگانهای نظامی، از منطقه "الصوفیه" به سمت "البوغانم" پیشروی کردند تا از آنجا به منطقه "السجاریه" در شرق الرمادی وارد شوند.

وی افزود که در پی حمله هوایی ارتش عراق در محور شمالی الرمادی یک مقر و یک دستگاه خودروی داعش منهدم و  چهار تن از عناصر این گروه تروریستی کشته شدند.

و خبر دیگر اینکه رسانه‌های عراقی به نقل از یک منبع نظامی از کشته شدن سرکرده نظامی داعش در ناحیه الصقلاویه در شمال الفلوجه به نام "ابوماریا المهاجر" و 6 تن از معاونانش در پی عملیات نیروهای عراقی در منطقه "عبره البوشجل" خبر دادند.

از سوی دیگر یگان توپخانه ای نیروهای عراقی مراکز تجمع و پایگاههای گروه تروریستی داعش در منطقه "البوشهاب" در شمال فلوجه را هدف قرار داد.

در عملیات ارتش عراق در منطقه "بستان التکریتی" در شرق الرمادی نیز سه تروریست داعشی کشته شدند.

و خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و داوطلب مردمی عراق با پشتیبانی جنگنده‌ها حمله تروریستهای داعشی به میادین نفتی "علاس" و "عجیل" در شرق تکریت و در منطقه "الحراریات" در شمال پالایشگاه بیجی و غرب منطقه جزیره سامرا در استان صلاح الدین را دفع کردند.

از سوی دیگر «عمر صالح احمد الجبوری» یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش ملقب به «ابویمامه» از سوی اشخاص ناشناس در غرب موصل هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
موفقیت های جدید و پیشروی نیروهای عراقی به سوی الرمادی