سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیژن رنجبر از نامزدی انتخابات مجلس انصراف داد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بیژن رنجبر رئیس سابق دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از لیست واحد ائتلاف اصولگرایان در تهران از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

رنجبر از بیانیه خود آورده است: مجلس شورای اسلامی، مطابق بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری، خانه ملت و تجلیگاه عزت اسلامی و ملی ماست. مجلس می‌تواند تامین کننده منافع عمومی و سد مستحکمی در برابر تعرض دشمنان و طمع ورزی بیگانگان باشد و حضور در انتخابات مجلس یکی از مستحکم‌ترین ابزارهایی است که ملت می‌تواند از آن به مثابه یک زره پولادین در مقابل هجمه دشمنان و سوء نیت و بددلی مستکبران و مداخله جویان بهره گیرد.

وی در این بیانیه ادامه داده است: اینجانب به عنوان سرباز مطیع حضرت آقا و یک دانشگاهی اصولگرای مستقل که در هیچ یک از تشکل‌ها و جبهه‌های سیاسی موجود عضو نبوده و نیستم، در شرایط حساس کنونی با نیت به کار گیری تجارب علمی و اجرایی خود، در عرصه انتخابات حاضر شده و بحمدالله به لیست اولیه سی نفره ائتلاف اصولگرایان راه یافتم، و سپس با توجه به نظر نهایی اعضای شورای ائتلاف، ظاهرا عزیزان دیگری با قصد انجام وظیفه بهتر جایگزین شدند.

رئیس سابق دانشگاه تربیت مدرس در پایان این بیانیه عنوان کرده است: ضمن تشکر از الطاف همه کسانی که در این مسیر از حقیر اعلام حمایت و یاری کردند به ویژه دانشگاهیان معزز و اساتید گرانقدر، به تصمیم اعضای شورا احترام گذاشته و با توجه به میثاق نامه اصولگرایان، برای جلوگیری از تفرق آرا و حفظ وحدت، به نفع لیست واحد از نامزدی این دور انتخابات انصراف می‌دهم و برای همه خدمتگزاران خدوم و ولایی این مرز و بوم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9TAMK1


ویدیو مرتبط :
رضازاده از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف داد