سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار تصاویر جدید موبایل Elite X3 از HP


انتشار تصاویر جدید موبایل Elite X3 از HP

تاکنون شایعات متعددی در رابطه با معرفی موبایل Elite X3 از طرف اچ پی وجود داشته و به واسطه آنها تقریبا می دانیم مشخصات کلی این دستگاه چیست. اما امروز تصاویر جدیدی از این تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 موبایل منتشر گشته که نشان می دهند برخی از ویژگی های آن با آنچه تاکنون می دانسته ایم فرق دارد.

بر اساس شایعه ی امروز، این اسمارت فون یک صفحه نمایش 6 اینچی OLED با رزولوشن 1440×2560 و تراکم تصویر 490 پیکسل در هر اینچ دارد و قدرت خود را نیز از چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم می گیرد. از دیگر مشخصه های آن نیز می توان به پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. بعلاوه این موبایل از کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت حداکثر 200 گیگابایت نیز پشتیبانی می نماید.

گفته می شود موبایل Elite X3 از اسکنر عنبیه چشم و حسگر تشخیص اثر انگشت برخوردار است. همچنین از شارژ بی سیم Qi و دو سیم کارت نیز پشتیبانی می نماید. دوربین اصلی دیوایس 16 و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی هستند و از دیگر ویژگی های آن می توان به پورت USB Type-C و گواهی نامه ی IP67 اشاره نمود که به موجب آن موبایل در برابر خاک و آب تا عمق یک متر و به مدت 30 دقیقه مقاومت دارد.

تلفن هوشمند یاد شده حدود 7.8 میلی متر ضخامت و 190 گرم وزن دارد و باتری آن نیز 4150 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین از استاندارد STD810 نیز بهره مند گشته که به واسطه ی آن دستگاه یاد شده تا حدی ضد ضربه خواهد بود و اگر از ارتفاع 30 سانتی متری به پائین بیفتد، آسیب نخواهد دید.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر لو رفته از این موبایل را تماشا کنید. اما به یاد داشته باشید نمونه اولیه ای که در کنگره جهانی موبایل رونمائی خواهد گشت اسکنر اثر انگشت ندارد اما در نمونه های تولیدی شاهد حضور این ویژگی خواهیم بود.

همچنین، موبایل Excite X3 با پشتیبانی از Continuum قادر خواهد بود از ابزار جانبی با عنوانMobile  Extender نیز بهره بگیرد و در اصل کارایی یک نوت بوک را به شما ارائه دهد. ابزار یاد شده یک نمایشگر 12.5 اینچی با باتری داخلی و صفحه کلید QWERTY است و به واسطه وای فای یا پورت نوع C یو اس بی به موبایل مورد بحث وصل می گردد.

HP-Elite-X3 (1)-w600

The-Mobile-Extender-allows-the-Elite-X3-to-power-a-12.5-inch-laptop-w600

منبع: phonearena

برچسب‌ها:Elite X3MWCMWC 2016Windows Helloگوشی موبایل اچ پی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
موبایل 8 هسته ای umi x3