سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانشگاه کارنگی آمریکا همکاری با اف بی آی برای هک کردن تور را رد کرد


به گزارش فارس به نقل از وایرد، Tor نرم افزاری رایانه ای است که با نصب آن بر روی رایانه هویت کاربران در زمان استفاده از اینترنت مخفی می ماند و آنها می توانند اطلاعات خود را به طور ناشناس رد و بدل کنند. هفته پیش اعلام شد اف بی آی بودجه یک میلیون دلاری را برای همکاری با اساتید دانشگاه ها برای هک کردن این برنامه اختصاص داده و دانشگاه کارنگی ملون یکی از دانشگاه های همکار با پلیس فدرال آمریکاست.

این دانشگاه با صدور بیانیه ای تصریح کرده موسسه مهندسی نرم افزار این دانشگاه هیچ مبلغی را به طور مستقیم برای پروژه Tor از اف بی آی یا هیچ تامین کننده مالی دولتی دیگری دریافت نکرده، اما نتایج بررسی های خود در این زمینه را در صورت دریافت درخواست رسمی نیروهای پلیس و قضایی به آنان ارائه خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دانشگاه کارنگی ملون تابع قانون است، اما برای تبعیت از قانون بودجه ای دریافت نمی‌کند. نکته مهم در مورد این بیانیه آن است که در آن تلاش برای نفوذ به نرم افزار Tor و شکستن قفل این نرم افزار رد نشده است.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
رد درخواست همکاری با آمریکا علیه طالبان درسال 1380