ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آخرین تلاش‌ها برای رساندن خلعتبری به بازی با لوکوموتیو


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان صبح فردا (دوشنبه) به ازبکستان سفر خواهد کرد تا دیدار برگشت مقابل لوکوموتیو تاشکند را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهانی‌ها که در بازی این تیم مقابل ملوان سکونشین بود از لیست سفر به ازبکستان خط خورده است. این موضوع شایعه اختلاف میان خلعتبری و ایگور استیماچ را قوی‌تر کرده، اما این در حالی است که سپاهانی‌ها می‌گویند خلعتبری به دلیل مصدومیت در لیست حضور ندارد.

قاسم زاغی‌نژاد، مربی تیم فوتبال سپاهان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خلعتبری اعلام کرده از ناحیه کمر دچار دردی است که نمی‌تواند بازی کند و به همین دلیل در کلینیک زیر نظر پزشکان فیزیوتراپی می‌کند. برای سفر به ازبکستان هم قرار است کادرپزشکی تا ساعت 23 امشب گزارش نهایی خود را به استیماچ بدهد تا در این خصوص تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی لوکوموتیو ۱-۱ فولاد