سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهر گزارش داد: از بازدید چراغ خاموش وزیر از بیمارستان کوهدشت


مهر گزارش داد: از بازدید چراغ خاموش وزیر از بیمارستان کوهدشتمهر/ وزیر بهداشت در حالی به دیدار بیمارستان امام(ره) کوهدشت آمد که مردم پس از ساعت ها انتظار موفق به دیدار وی نشدند.

سفر وزیر بهداشت به لرستان در فضاهای مجازی و رسانه های رسمی پیچیده و مردم مشتاق ساعت هاست پشت در اورژانس بیمارستان امام خمینی این شهر به انتظار ایستاده اند تا وزیر را از نزدیک ببینند و خواسته های خود را با وی مطرح کنند یا دست کم نامه ای در کیسه همراهان وی بیندازند.

خبر می رسد که وزیر و همراهان او درحال نزدیک شدن به ورودی غربی شهر هستند تا در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کنند. جمع انبوه خبرنگاران خود را به بهشت زهرا می رسانند. خبرنگارانی که از رسانه های مختلف لرستان به کوهدشت آمده اند.

برمزار شهدای گلگون کفن بهشت زهرا فاتحه ای خوانده می شود و ماشین ها به سرعت از محل دور می شوند تا به بیمارستان برسند، اما به محض ورود به بیمارستان، وزیر و همراهانش را کسی نمی تواند پیدا کند که در کدام قسمت بیمارستان حضور دارد؟ حتی نماینده کوهدشت، فرماندار، امام جمعه و بسیاری از مسئولان در سالن اورژانس منتظر ورود وزیر می مانند.

خبرنگاران هم با دوربین های منتظر راه ورود وزیر را می پایند اما خبر می رسد که وی و همراهان از در پشتی بیمارستان خارج شده و کوهدشت را ترک کرده بی آن که قیچی افتتاحی روبان انتظاری را پاره کند، مردم بسیاری با نامه های مچاله در دست هنوز منتظرند اما خبر می رسد وزیر دیگر باز نمی گردد.

خبرنگاران هم با دوربین های خالی باز می گردند اما ماشین هایی از دور به بیمارستان نزدیک می شوند که حکایت از بازگشت دوباره آقای وزیر دارد.

آقای وزیر این بار از میان جمعیت انبوه مردم و مسئولان عبور می کند اما باز به محض ورود به بیمارستان معلوم نیست از کدام قسمت ها بازدید کرده و دوباره خبر می رسد که وی از در پشتی، بیمارستان را ترک گفته و خبرنگاران منتظر با دوربین ها و ضبط های کوچک خبرنگاری پشت درهای بسته جا می مانند، خبرنگارانی که حق داشتند بدانند آقای وزیر بهداشت به چه قصدی به کوهدشت آمده و توضیحات ایشان را بنویسند.

حتی نماینده کوهدشت و فرماندار هم نتوانستند آقای وزیر را در دیدارش همراهی کنند، آن چه باید به عنوان حاشیه این دیدار به آن اشاره کرد هل دادن خبرنگارانی بود که سال هاست بار سنگین اطلاع رسانی این استان را برشانه های زحمت خود دارند اما یا پشت درهای بسته ماندند یا از در ورودی به شدت هل داده شدند.

زن نابینایی را آورده بودند تا دردل خود را به آقای وزیر بهداشت بگوید اما ساعت ها از رفتن آقای وزیر می گذرد و او هنوز منتظر است و گوش هایش را زوم بیمارستان کرده تا عقده هایش را در گوش توجه یک مسئول عالی رتبه خالی کند، وزیر رفت و زن نابینا نتوانست وی را ببیند.

حالا که آقای وزیر، کوهدشت را ترک گفته خبرنگاران مجبورند حرف های وی را از مسئولان کوهدشت جویا شوند و هدف بازدید از بیمارستان کوهدشت را بر رسانه هایشان بیاویزند.

الهیار ملکشاهی دراین رابطه به خبرنگار مهر می گوید: وزیر بهداشت به قصد بازدید از بازسازی و بهسازی بیمارستان امام و همچنین افتتاح احداث زایشگاه و اورژانش آن به کوهدشت سفرکرد.

نماینده مردم کوهدشت درمجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: بیمارستان کوهدشت قبلا شبیه به یک مخروبه بود و امروز از بهترین بیمارستان های استان، به ویژه در بخش زایشگاه و اورژانس بوده و در حال حاضر یک بیمارستان نمونه کشوری است.

ملکشاهی اظهار امیدواری می کند سفر وزیر بهداشت به کوهدشت باعث ورود امکانات خوبی به بخش سلامت این شهرستان شود چرا که با کمبود و نبود امکانات و برخی دستگاه ها روبه رو هستیم و قرار است با این سفر ۲۰۰ تخت به بیمارستان دوم کوهدشت و ۵۰ تخت به بیمارستان رومشکان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه هرچند سفر کوتاهی بود اما بدون شک سفر پرباری خواهد بود، ادامه می دهد: به امید خدا کوهدشت در بخش سلامت در حال پیشی گرفتن از معدل استانی است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کوهدشت و در کل ایران علاقه زیادی به وزیر بهداشت و درمان دارند چرا که خدمات ارزنده ای در راستای سلامت انجام داده است، اظهار می دارد: مردم به استقبال آمده بودند تا عملا از وی تشکر کنند اما تجمع مانع از میسر شدن این دیدار شد به حدی که حتی در مرحله اول وزیر نتوانست از بیمارستان دیدن کند اما انتظار داریم وقت بیشتری به کوهدشت اختصاص یابد و درسفرهای آتی به شکلی باشد که خبرنگاران هم بتوانند سوالات خود را با وزیر مطرح کنند.

به هرروی دکتر قاضی زاده هاشمی چراغ خاموش از بیمارستان امام کوهدشت دیدن کرد و خبرنگاران نتوانستند صحبت های وی را بشنوند اما انتظار می رود این سفر مرهمی باشد بر دردهای عظیم بهداشتی کوهدشت و روستاهایش که سال هاست بهبود دست سفر وزیری را به انتظار نشسته اند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان های شهریار