سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمادگی جمع‌آوری وجه نقد از طریق شماره «#8877*» از طریق تلفن‌های همراه


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم جشن نیکوکاری در مجتمع آموزشی متقین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی 80 هزار پایگاه در مدارس و 15 هزار پایگاه کمیته امداد جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: این جشن طی 3 روز 12، 13 و 14 اسفند برگزار می‌شود.

خاکسار قهرودی همچنین از آمادگی مراکز نیکوکاری جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند به صورت غیر حضوری نیز کمک‌های خود را از طریق شماره «#8877*» و از طریق تلفن‌های همراه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته 82 میلیارد تومان اعم از وجه نقد و غیرنقد در جشن نیکوکاری توسط کمیته امداد جمع‌آوری شد ضمن اینکه 23 میلیارد تومان نیز از طریق وزارت آموزش و پرورش و در مدارس جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5UY1HG


ویدیو مرتبط :
آموزش تبدیل شماره تلفن همراه (موبایل) به شماره فکس