سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه کرمانشاه:ارمغان بسیج برای کشورعزت و اقتدار در عرصه های بین المللی بوده است


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه و در صبحگاه مشترک گردان های بسیجی استان که با عنوان گردهمایی شکوه ایستادگی در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز در مجامع جهانی حرف های زیادی برای گفتن داریم به خاطر وجود روحیه و تفکر بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه و نیروهای مسلح و مسئولان ماست.
وی افزود: درایت حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج 20 میلیونی سبب شد تا امروز ایران اسلامی از پشتوانه عظیمی به نام بسیج برخوردار باشد که با روحیه ای جهادی در عرصه های مختلف افتخارات کم نظیری را برای کشور به ارمغان آورده اند.
آیت الله علما یادآورشد: به تعبیر امام راحل (ره) بسیج خاکریز مستحکم نظام و انقلاب اسلامی است که از همان ابتدای شکل گیری خدمات بسیار خوبی را به مردم و کشورمان ارائه کرد.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: می توان بسیج را به اقیانوس بی انتهایی تشبیه کنیم که سرشار از فضائل، خوبی ها و اخلاص است که روز به روز هم بر این خصوصیات نیکو افزوده می شود.
وی گفت: بسیج امروز اعتباری به کشور و نظام بخشیده که با هیچ چیز قابل مقایسه نبوده و نیست و مطمئنا تا زمانی که این نیروی مخلص در صحنه باشد دشمنان فکر تعرض به خاک کشورمان را نیز نمی تواند در سر بپروراند.
آیت الله علما با بیان اینکه بسیج روحیه ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت را در جامعه ترویج داده است، یادآورشد: این روحیه و فرهنگ باعث شده به پیشرفت هایی دست پیدا کنیم که دشمنان در خواب هم نمی دیدند.
وی در پایان اظهار کرد: 37 سال از عمر تشکیل بسیج می گذرد و همه ساله نیز بر نشاط و پویایی آن افزوده می گردد که این بیانگر جایگاه بسیار رفیع آن نزد آحاد مختلف مردم است.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار بسیج اساتید دانشگاه رازی با امام جمعه کرمانشاه