ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نوروزی: با اقتدارتر از تیم کشتی آزاد بیمه رازی قهرمان جهان می‌شویم


امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان اظهار داشت: حدود یک هفته‌ای است که با تیم بیمه رازی تمرینات را انجام می‌دهیم و خدا را شکر هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد و همه برای کسب بهترین موفقیت تلاش می‌کنیم. 

وی افزود: ما در تمامی اوزان نفرات خوبی را در اختیار داریم و تنها برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد. کادر فنی برای تمامی لحظات برنامه دارد و شک نکنید که ما نیز مانند کشتی آزاد قهرمان خواهیم شد، البته با این تفاوت که اقتدار قهرمانی ما بیشتر از کشتی آزاد است.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که چه شد در نهایت در جام باشگاه‌ها روی تشک خواهید رفت، خاطرنشان کرد: من تابع دستورات کادر فنی تیم ملی هستم. کادر فنی مجوز حضور من را ثابت کرد من نیز برای اینکه هم محک خورده باشم و هم به تیم ایران کمک کنم در لیگ جهانی کشتی خواهم گرفت، البته خدارا شکر اردوهای خوبی را زیرنظر محمد بنا پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل آمادگی بالایی نیز دارم و بدون داشتن مشکل وزنی در خرمشهر روی تشک می‌روم. 

نوروزی با اشاره به محرومیت مادام‌العمر طالب نعمت‌پور عنوان کرد: نعمت‌پور با ظلم زیادی مواجه شد او یکی از بهترین فرنگی‌کاران تاریخ کشتی ایران است و به اعتقاد من به حقش نرسیده است. طالب از کشتی خداحافظی کرده و به نظرم دلیلی نداشت که محرومیت وی اعلام شود. اما به هر شکل همانند زمانی که محروم شد باز هم با شیطنت روح و روان نعمت‌پور را برهم ریختند.

وی ادامه داد: اعلام رأی تنها آرامش نعمت‌پور را به هم خواهد ریخت ولی همه می‌دانند که او می‌توانست یک طلای خوشرنگ را در المپیک دشت کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیمه رازی قهرمان جام جهانی باشگاه های جهان شد.