علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نفرات برتر کشتی با کمربند استان مرکزی معرفی شدند


مسئول کشتی سنتی هیات کشتی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر نتایج این مسابقات را در اوزان ششگانه به این شرح اعلام کرد: مجتبی مقدسی، منصور ونکی، رضا عبدلی، غلامرضا سالاروند، سعید سبزی و امین هومن در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم به ترتیب مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

احمد ملکی افزود: نفرات اول این دور از مسابقات به مسابقات کشوری که ۲۱ بهمن ماه جاری در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: رشته کشتی با کمربند شبیه کشتی آزاد، فرنگی و جودو است با این تفاوت که در این رشته دست کشتی گیران از نیم تنه توسط شال بسته است و کشتی گیران باید کمربندی را که توسط آن دست هایشان بسته شده بگیرند و در طول مسابقه دست کشتی گیر نباید از کمربند حریف رها شود.

مسئول کشتی های سنتی هیات کشتی استان مرکزی افزود: با اجرای فن توسط کشتی گیر امتیاز داده می شود و هر چه فن زیباتر اجرا شود آن کشتی گیر امتیاز بیشتری می گیرد.

ملکی کشتی با کمربند، کشتی گراپ لینگ، کشتی پهلوانی، کشتی کوراش و کشتی ساحلی را از جمله کشتی های سنتی اعلام کرد.

به گفته وی تیم کشتی با کمربند استان مرکزی در سال گذشته مقام سوم و بانوان نیز در این رشته مقام نخست مسابقات کشوری را کسب کردند و هم اکنون ۵۰نفر از بانوان استان مرکزی در این رشته فعالیت دارند.

گفتنی است این مسابقات را میلاد فرزانه، احسان مورچی و احمد ملکی داوری کردند.


ویدیو مرتبط :
دارابکلا - ژیمناستیک قسمت هشتم-معرفی نفرات برتر