سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ آیا LG در تیزر تبلیغاتی جدیدش از مایکروسافت الگو برداری کرده است؟


تماشا کنید/ آیا LG در تیزر تبلیغاتی جدیدش از مایکروسافت الگو برداری کرده است؟

دیجیاتو/ روزگاری نه چندان دور وقتی مایکروسافت با تبلت سرفس خود بازاری تازه را تعریف کرد و دستگاه هایی با عنوان هیبریدی را به دست کاربران رساند بسیاری معتقد بودند که این رده ی جدید از محصولات تنها سردرگمی کمپانی مذکور را نشان می دهند و معلوم نیست با چه هدفی به تولید می رسند.

اما گذر زمان نشان داد که سرفس ها دیوایس هایی کارآمد هستند و حتی کمپانی های رقیب رفته رفته به این فکر افتادند که تبلت هایی غول پیکر و چند کاره را به تولید برسانند، هر چند که محصولات اهالی ردموند هنوز هم در بازار مورد بحث یا همان تبلت-نوت بوک ها حرف اول را می زنند.

ولی از همه ی اینها که بگذریم ظاهراً تقلید از مایکروسافت وارد فاز تازه ای شده و حالا به نظر می رسد ال جی در تیزر رده ی جدیدی از محصولات لوازم خانگی خود از یکی از ویدئوهای تبلیغاتی که قبلاً‌ مایکروسافت برای گجت های هیبریدی اش تدارک دیده بود الگو برداری کرده.

اگر به خاطر داشته باشید دیروز در دیجیاتو نوشتیم شرکت کره ای بنا دارد در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 انواع مختلفی از لوازم خانگی لوکس و پیشرفته خود را با نام «LG Signature» رونمایی کند و در انتهای مطلب مربوط به همین موضوع نیز تیزری مرتبط به ال جی قرار گرفته بود.

پس از انتشار این خبر دیری نپایید که برخی از سایت های مطرح در زمینه تکنولوژی متوجه شباهت تیزر یاد شده با یکی از تیزرهای مرتبط به سرفس های مایکروسافت شدند و آن دو را از لحاظ موسیقی، شیوه ی فیلمبرداری و حتی محتوی بسیار نزدیک بهم خطاب کردند.

ال جی ظاهراً ساعتی پس از فاش شدن موضوع یاد شده ویدئوی تبلیغاتی محصولات آتی اش را از روی یوتوب حذف نموده (یا حداقل فعلا به نظر می رسد که چنین اتفاقی رخ داده) ولی نباید از خاطر برد در دنیایی زندگی می کنیم که چنین عدم خلاقیتی و چنین الگو برداری هایی می تواند بازتاب رسانه ای گسترده ای داشته باشد و به نام یک برند خوش آوازه لطمه ای جدی وارد کند.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم دو ویدئویی که در بالا از آنها سخن گفتیم را مشاهده کرده و خودتان در موردشان قضاوت نمایید.

لینک تماشای ویدئو

لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تیزر بامزه LG در مورد تبلت جدیدش