ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزارش برنامه 90/ سرایداری بازیکن پیشین تیم ملی و درخواست بخشش سربازان


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.03 - 06:17

گزارش برنامه 90/ سرایداری بازیکن پیشین تیم ملی و درخواست بخشش سربازان

مهر/ در شب انتخاب کریم باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی فوتبال ایران بعد از انقلاب اسلامی، گزارشی تاثر برانگیز از بازیکن پیشین تیم ملی که سرایدار مدرسه شده است، پخش شد.
برنامه این هفته نود با نظرسنجی بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب آغاز شد که برای این نظرسنجی گزینه‌های حمید استیلی، کریم باقری، آندرانیک تیموریان، مهدی فنونی زاده، سیروس قایقران و جواد نکونام در نظر گرفته شده بودند.
انتقاد کفاشیان از مایلی کهن
بعد از پخش گزارش بازی ایران و گوام، علی کفاشیان روی خط برنامه آمد و درباره آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش صحبت کرد. رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از مصاحبه‌های محمد مایلی کهن علیه کی‌روش، گفت: کی روش هم این گلایه ها را داشت و از او خواستیم مصاحبه نکند. کی روش همان اول گفت که مدیر فنی تیم امید علیه من مصاحبه می کند. او حاضر شد حتی برای بازی های قطر به تیم امید کمک کند و به آن سر بزند. سرمربی تیم ملی می گوید من به بازیکنان جوان فضا دادم تا تیم امید از آنها استفاده کند.
وی افزود: متاسفم که می بینم باز هم مصاحبه های بی مورد می شود. کاشانی چندین بار تذکر داده است. امروز دوباره با حبیب کاشانی صحبت کردم و قرار شد مجددا در اینباره جلسه‌ای داشته باشیم.
درخواست برای بخشش ملی‌پوشان سرباز
به بهانه پخش «ترین‌های» هفته، عادل فردوسی پور اعلام کرد این بخش را نگاه کنید و ببینید سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی چقدر خوب کار کرده است. وی ادامه داد: از سردار کمالی درخواست می‌کنیم کمکی بکند و بند و تبصره ای پیدا کند تا بازیکنانی مثل رفیعی، بختیار رحمانی و حسین ماهینی بخشیده شوند و بتوانند به تیم ملی کمک کنند.
گل دوم استقلال حاصل خطای چشمی بود
محمود رفیعی داور بازنشسته فوتبال ایران کارشناس داوری برنامه این هفته بود. طبق نظر رفیعی، گل دوم استقلال به فولاد صحیح نبوده است چرا که روزبه چشمی هافبک استقلال قبل از گل، روی بازیکن فولاد مرتکب خطا شده بود. رفیعی همچنین گفت: خطای منجر به ضربه آزاد و گل اول سپاهان خطا نبود و روی خلعتبری اتفاقی نیفتاد.
طبق اعلام رفیعی، محسن بنگر در دقیقه ۷۹ روی بازیکن استقلال اهواز «خطای ظریف» پنالتی انجام داد که داور اعتقادی به خطا نداشته است.
سرایداری بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال
گزارشگر برنامه نود که برای تهیه گزارشی از ورزشگاه فینال جام حذفی به خرمشهر رفته بود، گفتگویی با عبدالرزاق خادم پیر، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن پیشین تیم ملی ایران داشت که در حال حاضر سرایدار مدرسه است.
خادم پیر که در بخشی از گفتگویش اشک می‌ریخت تاکید کرد خانواده‌اش در اصفهان هستند و به خاطر تعصبی که به شهرش دارد، به خرمشهر برگشته و کار می‌کند. وی همچنین تاکید کرد که «دستش به دهنش می‌رسد» و نیازی ندارد برای گرفتن کمک پیش کسی برود.
دروازه‌بان تراکتورسازی و کُری خوانی برای فردوسی پور
محمدرضا اخباری میهمان حضوری برنامه این هفته نود بود. او درباره حضورش در فوتبال و بازی در لیگ برتر اظهار کرد: من از ۱۱ سالگی در تیم سایپا بودم و در تمام رده‌های سنی این باشگاه بازی کردم. زمان سرمربیگری «انگین فیرات» بود که اولین بازی خودم را در لیگ برتر انجام دادم.
اخباری درباره میزان قراردادش در تیم تراکتورسازی گفت: من ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم. البته مثل تمام سربازان هزینه اسکان و خوراک با خودم نیست. ضمن اینکه برای بردهای تیم پاداش هم می‌گیریم. وی همچنین با بیان اینکه برادر علی دایی در مدرسه معلم شیمی‌اش بوده است، در واکنش به کُری خوانی‌های عادل فردوسی پور برای گرفتن پنالتی گفت: اگر خیلی شانس داشته باشید از پنج پنالتی یکی یا نهایتا دو تای آن تبدیل به گل شود!
دست عادل به فولادی‌ها نرسید!
عادل فردوسی پور قصد داشت در برنامه این هفته درباره ناکامی تیم فولاد خوزستان و نتایج ضعیف این تیم با مسئولان این باشگاه صحبت کند ولی وی موفق نشد با مدیرعامل و سرپرست باشگاه فولاد صحبت کند. مجری برنامه نود در این خصوص گفت: اسکوچیچ خیلی بد نتیجه گرفته و از ۸ بازی ۷ تا را باخته. مشخص نیست آقای اژدری زاده (مدیرعامل باشگاه) چرا پاسخ نمی دهد، کسی که می گویند چندان هم فوتبالی نبوده و از بخش های غیرورزشی فولاد به باشگاه آمده.
 باقری، بهترین هافبک دفاعی فوتبال بعد از انقلاب
بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در نظرسنجی برنامه این هفته شرکت داشتند که کریم باقری با ۶۲،۴ درصد آرا عنوان بهترین هافبک دفاعی پس از انقلاب را کسب کرد، پس از وی آندرانیک تیموریان با ۱۰،۸ درصد دوم شد و جواد نکونام با ۱۰،۵ درصد در رده سوم قرار گرفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- جوان شدن تیم ملی به واسطه لیگ بازیکن ساز