سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی در شهر تهران در سال 95


به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه که با حضور نادر شکری، مدیر کل تدوین قوانین و امور شورا و نیز نمایندگان حوزه‌های تخصصی برگزار شد، لایحه " تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی در شهر تهران در سال 1395" مورد مطالعه قرار گرفت و اعضای کار گروه تخصصی ضمن اعمال اصلاحاتی پیشنهاد نمودند لایحه جهت سیر مراحل تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود.

بررسی طرح « مجوز اخذ عوارض از ساختمان‌های نیمه کاره در شهر تهران » یکی دیگر از موضوعات مطروحه در این جلسه بود که پس از کارشناسی و تبادل نظر حوزه‌های مرتبط، پیشنهاد شد معاونت برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا طی مکاتبه‌ای موضوع را مبنی بر این که لایحه مورد نظر شهرداری تهران سابقاً طی نامه شهردار ارسال شده و بررسی همان لایحه در شورا مورد درخواست شهرداری است ، به شورای اسلامی شهر تهران منعکس نمایند.

لایحه «طرح جامع آب خام » نیز در دویست و چهل و هشتمین جلسه کارگروه تخصصی کمیسیون بررسی طرح‌ها و لوایح مورد بررسی و کارشناسی تخصصی قرار گرفت و با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع لایحه، پیشنهاد شد جهت اصلاح و تکمیل لایحه با رویکرد پیش بینی موضوعات و تکالیف فراتر از شهرداری و تبیین و تعیین تکالیف وزارت نیرو و شرکت‌های آب منطقه ای و آب و فاضلاب ، در جلسات کارشناسی متعدد مورد موشکافی،بازنگری و اصلاح قرار گیرد و پس از تکمیل جهت بررسی مجدد در کارگروه تخصصی مطرح شود.

از دیگر موضوعات حائز اهمیت مطروحه در این جلسه لایحه « اصلاحیه مصوبه مجوز تقسیط و چگونگی اخذ مطالبات شهرداری تهران » بود که به جهت فوریت امر با حضور نمایندگان معاونت مالی و اقتصاد شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به سوابق موضوع، ضمن اعمال اصلاحات فوریتی در متن لایحه، پیشنهاد شد لایحه با قید دو فوریت جهت سیر مراحل قانونی تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود.

همچنین در خصوص مصوبات "سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1395 شهرداری تهران" و  « مجوز تامین اعتبار احداث بوستان جنگلی یاس فاطمی » پس از بررسی و تبادل نظر، پیشنهاد شد در صورت عدم اعتراض فرمانداری ظرف مهلت مقرر قانونی ، ابلاغ شوند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4136GE


ویدیو مرتبط :
نرخ انواع نان در تهران