سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پيگيري سرنوشت رکن‌آبادي از صليب سرخ جهاني


ايسنا/ معاون عربي و آفريقاي وزير خارجه گفت: در جريان مذاکرات اخير رئيس سازمان حج و زيارت و سرکنسول کشورمان در جده با مقامات سعودي، بار ديگر موضوع تعيين سرنوشت آقاي رکن‌آبادي(سفير پيشين ايران در لبنان) به صورت ويژه پيگيري شده است.

حسين اميرعبداللهيان در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب اظهار کرد: همچنين اين موضوع براي چندمين بار به کاردار سعودي در تهران منتقل شده است و در سطح بين‌المللي نيز علاوه بر طرح موضوع توسط وزير خارجه کشورمان با مقامات سازمان ملل، از طريق صليب سرخ جهاني نيز پيگيري مي‌شود.

اين ديپلمات عاليرتبه کشورمان در اين راستا تصريح کرد: عربستان نسبت به فاجعه منا مسئول است و بايد همه تبعات، از جمله حقوقي آن را متحمل شود.

معاون وزير خارجه کشورمان در پايان بار ديگر تاکيد کرد: پيگيري‌ها تا تعيين وضعيت آخرين مفقود فاجعه منا بدون اغماض و با جديت ادامه مي‌يابد.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معمای فاجعه منا و سرنوشت دیپلمات ایرانی , رکن آبادی!