سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه شمع یخی بسازیم


چگونه شمع یخی بسازیمچگونه/ شمع های یخی با ریختن موم داغ روی یخ ساخته می شوند. نتیجه ی نهایی شمعی زیبا، ظریف و تور مانند است که هنگام رشن شدن چشم ها را خیره می کند. اگر دوست داشتین این شمع زیبا رو برای سال نو همراه با این مطلب درست کنید.
1
با استفاده از موم، شمع نوک تیز، پاکت شیر، دیگ ذوب و اندکی یخ، می توانید شمع های یخی بسازید. برای آگاهی از مواد مورد استفاده به اسلاید آخر لینک منبع، مراجعه کنید.
2
موم را روی شعله ی کم ذوب کنبد. بهتره از ماکروویو برای این کار استفاده نکنید.
3
هنگامی که موم در حال ذوب است، یک شمع نوک تیز را اندکی کوتاه تر از اندازه ی پاکت ببرید و با قیچی فیتیله ی آن را جدا کنید.
4
شمع نوک تیز کوتاه شده را در مرکز پاکت شیر قرار دهید ( قسمتی که می سوزد را پایین بگذارید) و پاکت را تا نزدیکی بالا با یخ پر کنید. دلیل استفاده از شمع های نوک تیز اینست که از تغییر فرم فیتیله جلوگیری کنید.
5
پس از اینکه موم کاملا ذوب شد، آن را به آرامی روی تمام سطح یخ بریزید، طوری که فقط در یک نقطه تمرکز نکنید. پاکت را تا بالا و یا حد اقل کمی بالاتر از یخ، با موم پر کنید. از پوشیده شدن فیتیله نگران نشوید. پس از اتمام، شمع را سر و ته خواهید کرد بنابرین فیتیله بیرون قرار خواهد گرفت. چند ساعت اجازه دهید تا سفت شود.
6
پس از سفت شدن موم، پاکت را پاره کنید و آب را بیرون بریزید. شمع را برعکس کنید. باید با یک چاقو، اطراف فیتیله را اندکی بتراشید. اگر تیکه هایی از موم در بالای شمع کنده شدند، نگران نباشید. این عادیست و شمع شما را منحصر به فرد می کند.
7
اجازه دهید شمع قبل از روشن شدن، کاملا خشک شود (24 ساعت).
برای نمایش تصویر خود در کنار نظرتان، می‌توانید در سایت گراواتار ثبت نام کنید.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
داستانهای یخی! طبیعت یخی! حیوانات یخی!!!