سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقبال چشمگیر از چاپ مجدد کتاب «نبرد من»/ فروش 4 هزار نسخه در یک هفته


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انتشار کتاب‌ «نبرد من» نوشته «آدولف هیتلر» دیکتاتور نازی با استقبال قابل توجهی مواجه شده و در طول یک هفته 4 هزار نسخه فروش داشته است.

بنابر گزارش شبکه خبری «راشاتودی» این کتاب پس از 70 سال بار دیگر در کتاب‌فروشی‌های آلمان عرضه می‌شود و در طول یک هفته فروش بسیار خوبی داشته است. علاوه بر این تعداد فروش، برای 15 هزار نسخه هم درخواست داده شده است.

قیمت هر جلد این کتاب 59 یورو معادل (64 دلار آمریکا) است.این در حالی است که بخش آلمانی سایت آمازون این کتاب را 385 یورو یعنی بیش از 6 برابر قیمت اصلی به فروش می‌رساند.

تاکنون درخواست‌هایی برای ترجمه کتاب به زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی به ناشر کتاب داده شده است.

این کتاب که دیدگاه‌های هیتلر از جمله در مورد قوم یهود را نشان می‌دهد، نخستین بار سالهای 1925 و 1926 منتشر شد. در آن زمان از این کتابی استقبال نشد. با این حال این کتاب در چاپ مجدد در فاصله سالهای  1933 تا 1939 یعنی مدت زمانی که حزب نازی پیش از جنگ جهانی دوم بر مسند قدرت بود، حدود 5.2 میلیون نسخه فروش داشت.

با تمام شدن حق کی‌رایت 70 ساله این کتاب در ژانویه سال جاری، بار دیگر نبرد من در آلمان چاپ شد.

انتهای‌پیام/م

http://fna.ir/XI6TRY


ویدیو مرتبط :
استقبال چشمگیر از کارلوس و سالگادو در تهران