فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازدید کاروان 400 نفره زائران خارجی از یادمان شهدای عملیات والفجر8


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاروانی 400 نفره از زائران خارجی راهیان نور برای زیارت یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در این منطقه حضور یافته و از آن بازدید کردند.

خسروی مسئول یکی از گروه های زائران خارجی در این خصوص گفت: اگر پای حرف دل این جوانان بنشینید متوجه می‌شوید که این ها با توجه به ارتباط قلبی و توسلاتی که به شهدا پیدا کرده‌اند ،توفیق حضور در این مناطق نصیبشان شده است. اینها خودشان نیامده‌اند و شهدا دعوتشان کرده‌اند این همان فرمایش حضرت امام خمینی است که فرمودند: «ما در جنگ‌ انقلابمان را به سراسر دنیا صادر کردیم».

خسروی اضافه کرد: گاهی مواقع شاهد هستیم که این عزیزان حتی جلوتر از‌ ما حرکت می کنند، به طور مثال یک‌بار جوان آفریقایی به من گفت: «آقا به نظر من، این جنگ، جنگ ایران و عراق جنگ حق و باطل بود».

وی در ‌اواخر‌ صحبت های خود به وظیفه همگان در قبال شهدا اشاره کرد و‌ افزود: ما باید سیره عملی شهدا را انتقال دهیم که همان استقامت است، خداوند در آیه 112 سوره هود؛ خطاب به پیامبر عظیم الشان اسلام می‌فرماید:«فاستقم‌ کما امرت و‌ من تاب معک» شهدا این ها را به ما یاد دادند، در همین عملیات والفجر 8 که در منطقه اروند اتفاق افتاد به ما درس بزرگی دادند که انسان اگر در راه هدفش ایستادگی کند خداوند متعال کاری خواهد کرد که دنیا و آخرتش آباد شود.

خسروی افزود: این زائران خارجی راهیان نور که اینجا هستند در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالند و همین روایت‌گری‌ها و اتفاق‌هایی‌ که افتاده را به دوستان و ‌هموطنان خود در همه نقاط جهان انتقال میدهند و پیام انقلاب را به سراسر جهان می‌رسانند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
یادمان شهدای عملیات محرم- نهم آبان 1392