قول کروس به هواداران رئال مادرید


خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، رئال روزهای خوبی را با هدایت رافائل بنیتس در لالیگا پشت سر نمی‌گذارد. این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده و هواداران این تیم را خشمگین کرده است.

تونی کروس در نخستین فصل حضورش در رئال مادرید، بازی‌های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت اما در فصل جاری آماده نیست و یکی از دلایل ضعف کهکشانی‌ها در میانه میدان بوده است. او در این زمینه گفت: بله، قبول دارم که در فصل جاری خوب نبودیم اما می‌توانیم به روزهای اوج برگردیم. باید اعتراف کرد رئال گاهی اوقات خوب بازی نمی‌کند. اشتباهات زیادی داریم. با این حال باید بگویم که روز به روز تلاش می‌کنیم تا تیم را از شرایط بدی که دارد، خارج کنیم. این یک واقعیت است که بازیکنان رئال همواره به دنبال کسب جام و درخشش هستند اما یک واقعیت مهم‌تر وجود دارد و آن این که هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نخواهد آمد.

او ادامه داد: بدون شک امیدوار هستم و ایمان دارم که در آینده بهتر و بهتر خواهیم شد. به همه هواداران رئال قول می دهم که تغییراتی در راه است و آینده برای ما است. ما رئال هستیم و این توانایی را داریم که شرایط را به راحتی تغییر دهیم.

این ستاره آلمانی در پایان سخنانش درباره این سوال که تعطیلات کریسمس کجا خواهد بود، به صحبت پرداخت و گفت: برای هر بازیکنی که در کشوری دیگری بازی می‌کند، چنین روزهایی بهترین فرصت است. دلتنگ دوستان و خانواده شدم و به آلمان برمی‌گردم تا این روزها کنارشان باشم. برایم شیرین است لحظاتی را در کنار خانواده و دوستانم سپری کنم اما این یک واقعیت است که فوتبال لحظه‌ای از خاطرم دور نیست.

خبرهایی درباره اختلاف این بازیکن ملی پوش آلمانی با سرمربی رئال مادرید به گوش می‌رسد و حتی بعضی از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند منچستریونایتد به دنبال خرید کروس است اما بعید به نظر می‌رسد سران رئال به راحتی این هافبک بازی‌ساز را از دست بدهند.


ویدیو مرتبط :
معارفه تونی کروس به هواداران رئال