سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرنوشت ساخت بازی Half – Life 3 همچنان در هاله ای از ابهام


سرنوشت ساخت بازی Half – Life 3 همچنان در هاله ای از ابهاممجله سخت افزار/ این روز ها شایعات فراوانی پیرامون وجود یا عدم وجود بازی Half – Life 3 به گوش می رسد. شایعاتی که در طی این سال ها نمونه های مشابه با آن ها را بسیار مشاهده کرده ایم و در کل نمی توان آن ها را نکته ای کاملاً جدید به شمار آورد. در این میان بسیاری از چشم انتظاران بازی Half – Life 3 این روز ها در انتظار تایید فرآیند تولید این بازی توسط اعضای شرکت Valve به سر می برند. اما در طی روز های اخیر آن چه این دسته از گیمر ها با آن مواجه شده اند تایید خبر ترک شرکت Valve توسط یکی از بانیان تولید سری Half – Life بوده است و نه تایید خبر ساخته شدن بازی Half – Life 3 !

ساعاتی قبل به شکل رسمی تایید شد که آقای مایک لِیدلاو پس از سال ها همکاری با شرکت Valve بالاخره از این شرکت جدا شده است و دیگر عضوی از Valve محسوب نمی شود. در تایید این خبر او دلیل اصلی جدایی خود را نیاز به کمی استراحت و دوری گزیدن از فرآیند شلوغ و پر هرج و مرج تولید بازی های کامپیوتری عنوان کرده است. به عبارت بهتر می توان گفت که لیدلاو به این وسیله بازنشستگی خود از دنیای بازی های کامپیوتری را اعلام کرده است. گفتنی است که شغل اصلی آقای لیدلاو نویسندگی به شمار می رود و تا کنون انتشار آثار مختلفی از سوی او را در دنیای کتاب شاهد بوده ایم.

آثاری که شاید از جمله ی مهم ترین آن ها بتوان به کتاب Dad's Nuke اشاره کرد که در زمره ی نخستین کار های او نیز قرار می گیرد. گفتنی است که تمرکز اصلی آثار مایک لیدلاو بر دو سبک ترسناک و علمی تخیلی بوده است و در این میان می توان او را یکی از عوامل اصلی رقم زدن داستان سری بازی های Half – Life قلمداد کرد. به هر حال در صورت ساخته شدن عناوین بعدی سری Half – Life (که هیچ معلوم نیست دقیقاً در چه زمانی ساخته خواهند شد) بعید به نظر می رسد که مایک لیدلاو نقشی در طرح ریزی داستان آن ها داشته باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
تفسیر چگونگی ساخت فیلم اینترنتی Half-Life