سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جب بوش: در صورتی که رئیس جمهور شوم تحریم‌های ایران را از سر می‌گیرم


جب بوش: در صورتی که رئیس جمهور شوم تحریم‌های ایران را از سر می‌گیرمباشگاه خبرنگاران/ جب بوش نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با جوئیش ژورنال گفت درصورت پیروزی در این انتخابات، اعمال تحریم‌های ایران را از سر خواهد گرفت.

بوش در پاسخ به پرسشی درمورد آزمایش‌های موشکی اخیر ایران گفت درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه آزمایش موشک‌های میان برد در ایران، بلافاصله تحریم‌های این کشور را از سر خواهد گرفت.

بوش با بیان اینکه آمریکا در بروز بی‌ثباتی‌ها در منطقه نقش داشته است، گفت به اعتقاد من ما باید تصریح کنیم که متحدان منطقه‌ای خود را‌‌ رها نکرده‌ایم.

وی با مطرح کردن ادعاهای بی‌اساس درباره کشورمان گفت ما باید بلندپروازی‌های ایران را در زمینه فعالیت‌های تروریستی در منطقه به چالش بکشیم. ما باید بلافاصله تحریم‌هایی برضد ایران اعمال کنیم، تحریم‌هایی که شاید تاثیر داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به زندانیان جاسوس آمریکایی در ایران گفت گفت: موضوع دیگری وجود دارد که من را بسیار نگران می‌کند و آن اینکه برای حمایت از آمریکاییانی که دولت ایران آن‌ها را به گروگان گرفته هیچ تلاشی صورت نگرفته است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما نباید به حکومتی که برای قدرتمند‌ترین متحد ما در منطقه، یعنی اسرائیل یک تهدید وجودی محسوب می‌شود و همواره تلاش می‌کند در منطقه ناآرامی ایجاد کند، مشروعیت بخشیم. این کار وحشتناک است.

جب بوش در بخشی دیگر از اظهاراتش، روابط برادرش جورج دبلیو بوش با رژیم صهیونیستی را الگویی برای چگونگی روابط آمریکا با رژیم صهیونیستی توصیف کرد و او را بهترین دوست اسرائیل در تاریخ جدید خواند و گفت از مشاوره‌های وی در این زمینه استفاده می‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جورج بوش رئیس جمهور می شود