ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ورزشگاهی که یادآور خاطرات خوشی برای کاسیاس است


ورزشگاهی که یادآور خاطرات خوشی برای کاسیاس استایسنا/ د‌ر‌وازه‌بان پورتو استادیو دالوز را یادآور خاطرات خوشش عنوان کرد.
پورتو جمعه شب در هفته‌ بیست و یکم لیگ پرتغال، دو بر یک بنفیکا را شکست داد. ایکر کاسیاس در این بازی درخشید و چند توپ حریف را مهار کرد و مانع از گلزنی بنفیکا شد.
د‌ر‌وازه‌بان اسپانیایی پورتو پس از بازی گفت: در هر دو نیمه اذیت شدیم اما حقیقت آن است که با این شرایط، دوست دارید پیروز میدان باشید. این ورزشگاه یادآور خاطرات خوشی برای من است. کاسیاس به همراه (ر‌ئال‌ ماد‌رید در سال 2014 و در ورزشگاه استادیو دالوز، قهرمان لیگ قهرمانان شده است).
او در پایان اظها‌ر کرد: پیروزی در هر دیداری موجب آسودگی خاطر می‌شود. البته اکنون آن را از جهت دیگری می‌بینیم و به ر‌قا‌بت خود برای کسب قهرمانی ادامه می‌دهیم. باید با همین روند پیش برویم.
با این پیروزی، پورتو 49 امتیازی شد و با سه امتیاز کمتر از بنفیکای صدرنشین، در جایگاه سوم قرار گرفت. اسپورتینگ لیسبون با امتیاز مشابه در رتبه دوم جای دارد و در صورت پیروزی مقابل ناسینوال مادیرا می‌تواند صدرنشین شود.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
خاطرات ایکر کاسیاس و رئال مادرید