سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کوثری: عده‌ای با دروغ‌پردازی به دنبال کمرنگ جلوه دادن جنایت‌های آمریکا هستند


کوثری: عده‌ای با دروغ‌پردازی به دنبال کمرنگ جلوه دادن جنایت‌های آمریکا هستند

فارس/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عده‌ای مأموریت دارند با دروغ‌پردازی جنایت‌های آمریکا علیه ایران را کمرنگ جلوه دهند، گفت: هشدارهای رهبر انقلاب درباره نفوذ آمریکا به بهانه برجام جدی است.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره نفوذ آمریکا به ایران به بهانه برجام، اظهار داشت: درباره این هشدار مقام معظم رهبری هم دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و هم مردم باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به صورت خاص باید بدانند هشدارهای رهبر انقلاب درباره نفوذ آمریکا به بهانه برجام جدی است، دشمن افرادی را به صورت خاص به داخل کشور می‌فرستد یا افرادی را از داخل انتخاب می‌کند که خواسته‌های آنان را تأمین کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: نمونه نفوذ دشمن به کشور همین روزنامه‌نگارانی بودند که اخیرا توسط اطلاعات سپاه بازداشت شدند که بعداً هم گفته شد برای این روزنامه‌نگاران از خارج از کشور پول هم واریز می‌کردند.

وی با اشاره به رفت و آمد تیم‌های اقتصادی، فرهنگی و یا گردشگری به کشور، گفت: همه این موارد نمونه‌هایی از نفوذ دشمن به ایران است که مسئولان باید حواسشان را جمع کنند، در برخی مکان‌های عمومی به عده‌ای مأموریت داده می‌شود که با دروغ‌پردازی افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار دهند و به اصطلاح دل مردم را خالی کنند یا به صورتی نقش جنایت‌های آمریکا علیه ایران یا ارزش‌های اسلامی، انقلابی و ملی ما را کمرنگ جلوه دهند.


ویدیو مرتبط :
علت نیاز شدید آمریکا به دروغ پردازی