سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زاکانی: آمریکا دشمن درجه یک عدالت و حقیقت است


زاکانی: آمریکا دشمن درجه یک عدالت و حقیقت است

تسنیم/ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نگاه ما جهانی است اما موفقیت ما برای پیگیری این نگاه جهانی به ساختن ایران اسلامی است، اگر آن را الگو قرار دهیم می‌توانیم یک الگوی دقیق را از انقلاب اسلامی ارائه دهیم و تمدن جهانی شکل می‌گیرد.

علیرضا زاکانی دقایقی پیش در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: وقتی بحث از نفوذ می‌کنیم باید طرفین ماجرا را مشخص کنیم و اینجا به ایران و آمریکا می‌رسیم. وقتی راجع به ما و آمریکا صحبت می‌کنیم، باید درباره شرایط کنون و پیشینه، شناخت کافی داشته باشیم.

وی افزود: ما مدعی هستیم که آمریکا دشمن درجه یک عدالت و حقیقت است، آمریکا به‌دنبال یک جهان استعمار شده‌ای است که می‌خواهد نظم نوین جهانی را پیاده کند و با مخالفان خود در این زمینه برخورد می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بوش پدر سال 1370 اعلام کرد که نظم‌نوین جهانی آمریکا است و ما نیز به‌عنوان انقلاب اسلامی الگوی این انقلاب بودیم و ما هم به‌دنبال جهانی شدن هستیم و رسالت تاریخی را بر خود قائل هستیم.

وی تصریح کرد: نگاه ما جهانی است اما موفقیت ما برای پیگیری این نگاه جهانی به ساختن ایران اسلامی است، اگر آن را الگو قرار دهیم می‌توانیم یک الگوی دقیق را از انقلاب اسلامی ارائه دهیم و اگر ما بتوانیم یک الگوی جهانی ارائه دهیم، تمدن جهانی شکل می‌گیرد.

این خبر در حال تکمیل است...


ویدیو مرتبط :
وهابیها دشمن درجه یک امام حسین و طرفداران درجه یک یزید!