سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه براي مادرشوهرم دلبري کنم؟


سيمرغ/ جا کردن عروس در دل مادرشوهرش يکي از خواسته هاي هر عروسي، مخصوصا تازه عروس هاست. از ترفندهاي زير کمک بگيريد و خودتان را در دل مادرشوهرتان جا کنيد.

_ براي مادرشوهرتان نقش بازي نکنيد و در يک فرآيند تدريجي، دوست خوبي براي او بشويد.

_ يک مسابقه با همسرتان برگزار کنيد که در آن قرار است گوي سبقت در محبت ورزي به مادرش را از او برباييد. قول مي دهيم نتيجه خوبي تا پايان زندگي تان نصيب شما مي شود.

_ بدي ها را فراموش کنيد و هرگز نزد همسرتان از نکات منفي ارتباطتان با خانواده اش صحبت نکنيد. اگر مسئله اي شما را آزرده کرده، با آرامش و در کنار نکات مثبت بيانش کنيد.

_ اگر به دنبال آرامش هستيد، در ابراز محبت به خانواده همسرتان و به ويژه مادرش، منتظر پاسخ مثبت نباشيد.

_ همانطور که شما عاشقانه فرزندتان را دوست داريد، همسرتان و مادرش هم حق دارند که عاشقانه همديگر را دوست داشته باشند. پس منصف باشيد و به اين عشق احترام بگذاريد.

_ همه صحبت هاي همسرتان را کنايه تلقي نکنيد. لازم است براي شادابي خودتان هم که شده از کنار بعضي حرف ها راحت بگذريد.

_ فراموش نکنيد که بچه هاي شما به غير از دايي و خاله، به عمو و عمه هم نياز دارند. پس رفت و آمدها را به صورت متعادل بين دو خانواده برقرار کنيد و اجازه دهيد فرزندانتان هويت گسترده تري داشته باشند.

_ به مادرشوهرتان بقبولانيد که قرار نيست پسرش را از او بگيريد. البته اين نبايد يک نقل قول مستقيم باشد. بهتر است با رفتار و گفتار غيرمستقيم تان اين را ثابت کنيد.

چطور دل مادرشوهرمان را به دست بياوريم؟
البته که هرگز نبايد به مادرشوهر به چشم مشکل نگاه کرد اما، براي يافتن توجيه عقلي و منطقي و يک راهنمايي روانشناسانه درباره اينکه عروس ها چطور دل مادرشوهرشان را به دست بياورند، سراغ «مريم حسيني»، روانشناس، رفتيم.

افکار ناکارآمد را دور بريزيد
با در نظر گرفتن سه عنصر صميميت، دوست داشتن و تعهد، يک رابطه خوب با مادرشوهرتان برنامه ريزي کنيد. فکرهاي بد، قدرت تشخيص درست را از شما مي گيرد و تصميم گيري برايتان سخت مي شود.

رابطه بر پايه احترام
رابطه تان را بر پايه احترام متقابل برنامه ريزي کنيد. منتظر نباشيد که او نسبت به شما پيش قدم شود. بزرگ تر و کوچک تري اصل مهم و فراموش نشدني در اين رابطه است. کسي به ديگران احترام مي گذارد، شخص محترمي هم هست و کسي که در جست و جوي احترام است، بايد آغازگر احترام به ديگران باشد.

رابطه صميمانه
اگر خانواده شوهرتان و به ويژه مادرش به اين اطمينان برسند که پسرشان با خانواده اي محترم و صميمي وصلت کرده است، پيوندهاي عاطفي و محبت در آنان تقويت مي شود. اما اگر شما از ابراز محبت کناره گيري کنيد، احساس صميميت بين شما مخدوش مي شود.

متعهد و مسئوليت پذير باشيد
تصور کنيد وقتي مادر خودتان بيمار است، چقدر براي دلجويي از او وقت مي گذاريد. براي خانواده شوهرتان و به ويژه مادرش نيز چنين باشيد. البته در حدي که بعد از ازدواج تعهد شما نسبت به خانواده خودتان کمتر شده، تعادل را رعايت کنيد. يادتان نرود که مادرشوهرتان، عزيزترين شخص زندگي شما يعني همسرتان را با خون دل پرورش داده است.

بيان خواسته ها به صورت غيرمستقيم
قرار نيست با خانواده ها مقابله کنيد. پس اگر صحبتي داريد با محبت تمام آن را به همسرتان بگوييد و اجازه بدهيد او مشکل را حل کند. در بعضي موارد هم بايد سکوت کنيد؛ مثلا زماني که اختلافي بين اعضاي خانواده همسرتان رخ داده است.


ویدیو مرتبط :
حرف دختر ایرانی: فکرش را هم نکن با مادرشوهرم زندگی کنم!