سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سلماس: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باز دشمن را مایوس می کنند


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سلماس که در محل میدان صبحگاه تیپ 264 پیاده ارتش برگزار شد، بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و حضور مردم در این دو رویداد مهم را نشانه پایبندی ملت به آرمان های انقلاب و موجب یاس و نومیدی دشمنان نظام و انقلاب دانست.
وی با اشاره به پیروزی دولت در مذاکرات هسته ای و تسلیم شدن استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران اضافه کرد: هرچه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند با شکوهتر باشد، دشمنان مایوس تر شده و دوستان انقلاب خوشحال تر خواهند شد.
وی بیان کرد: مردم با حضور گسترده در این دو عرصه مهم سیاسی یک بار دیگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و شخصیت مردمی آن را به دشمنان نشان خواهند داد.
امام جمعه سلماس همچنین گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا، اخلاص، تقوا و داشتن روحیه شجاعت توانست قیام کند و با هدف احیای اسلام ناب محمدی و امر به معروف و نهی از منکر حرکت کرد و مردم نیز این رهبر بزرگ را همراهی کردند و انقلاب به پیروزی رسید.
وی اظهار کرد: دشمنان استکباری و آمریکا در روزهای پس از پیروزی انقلاب بنای توطئه و مخالفت را داشتند اما این ملت همچنان مقابل هر توطئه ایستاد تا امروز سربلند و مقتدر در جهان بماند که به لطف خدا محقق شد و ادامه دارد.
امیر شیرزاد پارساجو فرمانده تیپ 264 پیاده ارتش نیز در این آیین گفت: حضور ملت در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن راز ماندگاری انقلاب اسلامی است و این ملت با حضور خود از مکتب دینی و ارزشهای اسلام و ولایت فقیه حمایت می کند و همچنان در این ثابت قدم است.
شهرستان 200 هزار نفری سلماس در 90 کیلومتری شمال ارومیه مرکز آذربایجان غربی واقع شده است.
7127/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به سبک عشایر سلماس