سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماجرای تجاوز عناصر بوکوحرام از زبان دختر 14 ساله نیجری


ماجرای تجاوز عناصر بوکوحرام از زبان دختر 14 ساله نیجریالعالم/ یک دختر 14 سالۀ نیجریه ای، ماجرای تجاوز عناصر بوکوحرام به دختران را فاش کرد.

این دختر 14 ساله که از ترس جان، نام مستعار "فاتی" را برای خود برگزیده است، به خبرنگار شبکه سی.ان.ان گفت: آن ها با تفنگ هایی که در دست داشتند، به روستای ما حمله ور شدند و گفتند: می خواهند با ما ازدواج کنند، ما گفتیم نمی پذیریم، زیرا ما بسیار کم سن و سال هستیم، اما آن ها به زور با ما ازدواج کردند.
ازدواج فاتی، ابتدای کابوس وحشتناکی بود که دچار آن شد، زیرا عناصر گروه تروریستی بوکوحرام، او را به جنگل های سامبیسا بردند و در آن جا، مخفی گاه بوکوحرام، مرتب بمباران می شد.
فاتی در این خصوص گفت: جنگنده ها ما را بمباران می کردند و ما دختران، زیر گلوله باران، به شدت وحشت زده شده بودیم. مردها توجهی به گریه های ما نداشتند و در همان حال، به ما تجاوز می کردند. غذایی در کار نبود، ما چنان لاغر شده بودیم که می شد دنده هایمان را شمرد.
به گفتۀ فاتی، مخفی گاه بوکوحرام، پر از دخترانِ ربوده شده بود و تعداد زیادی از دختران قبیلۀ چیبوک همانند او، در کابوس به سر می بردند.
فاتی، در اردوگاهی در میناوو در منتهی الیه شمال کامرون پیدا شد. پس از حملۀ بوکوحرام به روستای آن ها، هزاران تن از مردم نیجریه از آن روستا فرار کردند.
فاتی می گوید: وقتی سران بوکوحرام نزد ما می آمدند و می پرسیدند: کدام یک از شما می خواهد عملیات انتحاری انجام دهد، همه دخترها جیغ می زدند: من.. من.. من! تا جایی که حتی برای داوطلب شدن، با یکدیگر درگیر می شدند.
فاتی ابتدا گمان می کرد که این دختران، شستشوی مغزی شده اند، اما بعدها دریافت که دخترها به دنبال فرصتی برای فرار از دست بوکوحرام هستند.
نیروهای امنیتی نیجریه، همواره از دیدن کودکان یا دخترانی که از چنگ بوکوحرام گریخته است، با احتیاط عمل می کنند، زیرا چه بسا بوکوحرام از آن ها برای انجام عملیات انتحاری بهره بگیرد.
فاتی، برای انجام عملیات انتحاری داوطلب نشده بود و او پس از جدایی و آزادی از دست بوکوحرام، نزدیک مرز توسط نیروهای دولتی بازداشت شد.
فاتی و دیگر دخترانی که از سامبیسا گریخته اند اکنون در بازداشت به سر می برند، و از این که از جنگل گریخته اند، پشیمانند!

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
تجاوز به دختر 14 ساله توسط داعش