ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش رسانه‌های استرالیا پس از همگروه نشدن با ایران در مقدماتی جام جهانی


واکنش رسانه‌های استرالیا پس از همگروه نشدن با ایران در مقدماتی جام جهانیایرنا/ روزنامه 'سیدنی مورنینگ هرالد' روز جمعه پس از مشخص شدن رتبه تیم های ملی فوتبال ایران و استرالیا در آسیا و قرار گرفتن در دو گروه مختلف در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، نوشت باید برای مسابقه برگشت رویایی با ایران کمی طولانی تر صبر کنید.
تیم استرالیا پس از شکست دادن تیم های تاجیکستان و اردن در ماه گذشته میلادی، در جایگاه 50 رتبه بندی جهان و تیم دوم قاره آسیا قرار گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران نیز براساس آخرین رده بندی تیم های فوتبال جهان در دوره یک ماهه منتهی به هفتم آوریل (19 فروردین) با دوپله صعود و کسب 672 امتیاز همچنان در رتبه نخست تیم های فوتبال قاره کهن و چهل و دوم جهان قرار دارد.
روزنامه 'سیدنی مورنینگ هرالد' نوشت: رتبه جهانی 42 تیم ایران و رتبه 50 استرالیا و جایگاه نخست و دوم این دو تیم در آسیا بدان معناست که مردان 'آنگه پوستکوگلو' سرمربی تیم استرالیا در مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه در آسیا رودرروی یکدیگر قرار نمی گیرند.
استرالیا از سال 2006 وارد کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و این روزنامه روز جمعه بار دیگر بازی تیم فوتبال این کشور با ایران در سال 1997 و در رقابت های مقدماتی جام جهانی را یادآورد شد که با نتیجه دو بر دو پایان یافت و این تیم نتوانست به جام جهانی فرانسه صعود کند.
تیم های ایران و استرالیا در بازی پلی ‌آف آسیا - اقیانوسیه در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال 1998 فرانسه این بازی را برگزار کردند.
قرعه کشی دور سوم از رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه در آسیا ساعت 16 به وقت محلی روز سه شنبه آینده در هتل 'ماندارین اورینتال' کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود.
در این قرعه کشی ایران و استرالیا سرگروه و در سید یک قرار می گیرند. 12 تیم آسیایی در دو گروه شش تیمی تقسیم می شوند.
دور سوم رقابت های آسیایی مقدماتی جام جهانی اول سپتامبر (11 شهریور) آغاز خواهد شد.
'سیدنی مورنینگ هرالد' نوشت که تیم ملی فوتبال استرالیا پس از آغاز دور سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه در قاره آسیا یک سری بازی دوستانه طی چند ماه آینده انجام می دهد.
تیم استرالیا قرار است 27 مه (7 خرداد) در 'ساندرلند' برابر تیم انگلستان قرار گیرد. بازی برابر یونان در ماه ژوئن نیز برنامه ریزی شده است، اما احتمال داده می شود به دلیل ممنوعیت فیفا و دخالت دولت یونان در فوتبال این بازی برگزار نشود.
تیم های ایران، استرالیا به همراه تیم های کره جنوبی با رتبه 56 جهانی، ژاپن 57، عربستان سعودی 60، ازبکستان 66، امارات متحده عربی 68، چین 81، قطر 83، عراق 105، سوریه 110 و تایلند با رتبه 119 جهان در قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی از آسیا حضور دارند.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
بازی ایران و استرالیا مقدماتی جام جهانی 98