محمد نبی حبیبی: تلاش می کنیم لیست واحداصولگرایان برای انتخابات ارائه دهیم/ شرایط ائتلاف اصولگرایان خوب است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت میان اصولگرایان گفت: تلاش می‌کنیم تا برای انتخابات لیست واحدی را ارائه دهیم زیرا شرایط ائتلاف اصولگرایان در موقعیت فعلی بهتر از گذشته است.

به گزارش ایسنا، محمد نبی حبیبی در حاشیه مراسم ختم احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت وحدت میان اصولگرایان گفت: شرایط ائتلاف اصولگرایان در موقعیت فعلی قطعا بهتر از گذشته است و من اصولگرایی را سراغ ندارم که به وحدت و ائتلاف اعتقاد نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته درباره چگونگی ائتلاف شاید نظرات متفاوتی وجود داشته باشد اما اینکه وحدت اصولگرایان برای انتخابات آینده یک ضرورت است برای هیچ اصولگرایی جای تشکیک نیست.

دبیرکل حزب موتلفه درباره جلسه آیات عظام و توصیه به اصولگرایان هم اظهار کرد: توصیه آقایان این بوده که اصولگرایان خودشان تلاش کنند به یکدیگر نزدیک شوند اما در مواردی که اختلاف ایجاد شود باید برای تحقق وحدت، بزرگان را ملاک وحدت قرار دهیم.

حبیبی تصریح کرد: تلاش‌مان این است که لیست واحد اصولگرایان را برای انتخابات ارائه دهیم. البته برای تهران هنوز مصادیق مشخص نشده است.

وی درباره اینکه ائتلاف اصولگرایان حول محور جامعتین خواهد بود یا شورای فقها گفت: ما در این زمینه اختلافی نداریم. البته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسما اعلام کرده که در انتخابات مجلس ورود نمی‌کند و البته ما از ورود و هدایت‌های بزرگان روحانیت در موضوع انتخابات استقبال می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
شنیدنی های بامزه از دکتر محمد نبی حبیبی