ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانک سرمایه در مشهد فینالیست شد/ کار ارومیه و پیکان به بازی سوم کشید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های والیبال بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 در سالن مهران مشهد برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه توانستند حریف خود را شکست داده و فینالیست شوند.

تیم بانک سرمایه که بازی رفت را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود رقم زده بود باز هم توانست با این نتیجه در خانه حریف به پیروزی برسد. شاگردان کارخانه ست‌های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22، 25 بر 20 به سود خود رقم زدند و تنها ست نخست این بازی را با امتیاز 24 بر 26 به میزبان خود واگذار کردند.

به این ترتیب تیم والیبال بانک سرمایه با دو پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی راهی دیدار پایانی شد و باید منتظر روشن شدن تکلیف تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان باشد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان برابر هم قرار گرفتند که این بازی از ساعت 17 در سالن غدیر ارومیه آغاز شد. شاگردان جهانگیر سیدعباسی که از حمایت پرشور تماشاگران بهره می‌بردند در این بازی توانستند با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

شهرداری ارومیه در حالی توانست این بازی را به سود خود رقم بزند که در بازی اول مغلوب پیکان شده بود. شاگردان سیدعباسی ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 14 به سود خود رقم زدند و تنها ست دوم این بازی را با امتیاز 28 بر 26 به میهمان خود واگذار کردند.

به این ترتیب این دو تیم برای روشن شدن تکلیف تیم صعودکننده به فینال روز چهارشنبه در بازی سوم خود باید در خانه والیبال تهران برابر هم قرار بگیرند که تیم پیروز در این مسابقه راهی دیدار پایانی شده و حریف بانک سرمایه خواهند شد.

نتایج بازی‌های مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:

ثامن‌الحجج خراسان یک - بانک سرمایه 3 (بانک سرمایه فینالیست شد)

شهرداری ارومیه 3- پیکان یک (تکلیف فینالیست به بازی سوم کشید)

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/V8NTZK


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی پیکان تهران و بانک سرمایه+مصاحبه