اکبر عبدی: عده‌ای نمی‌خواهند «رسوایی2» در جشنواره فجر حضور پیدا کند


اکبر عبدی: عده‌ای نمی‌خواهند «رسوایی2» در جشنواره فجر حضور پیدا کند

میزان/ اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من امسال فیلم "رسوایی 2" به کارگردانی مسعود ده نمکی را در جشنواره فیلم فجر خواهم داشت.که در آن فیلم دوباره نقش یک روحانی را بازی می کنم و ما بقی دوستان بازیگران هم در این فیلم هستند با این تفاوت که در این قسمت دیگر خانم "الناز شاکردوست" حضور ندارد و به جای وی خانم "سحر قریشی" به ایفای نقش می پردازد.
وی افزود: اما باید بگویم که آمدن یا نیامدنمان به جشنواره فیلم فجر به نظر آقایان حرفه ای سینما بستگی دارد و ممکن است اصلاً اجازه ورود ما به جشنواره فیلم فجر را ندهند.
عبدی با اشاره به انتقاد های وارد شده به سبک کارگردانی "مسعود ده نمکی" عنوان کرد: من زیاد در رابطه با این موضوع نمی توانم صحبت کنم اما می توانم بگویم هر کسی حق اظهارنظر درباره آثار یک هنرمند را دارد اما این نکته را هم فراموش نکنیم که سینما تنها محدود به منتقدان نمی شود.
این بازیگر بیان کرد: بخش اصلی سینما مردم هستند و آنها هستند که تعیین می کنند یک نفر در سینما باقی بماند یا نه. به نظرم استقبال مردم از آثار ده نمکی نشان می دهد که وی حالا حالا ها می تواند در سینمای ایران به فعالیت بپردازد.
بازیگر "اخراجی ها " ادامه داد: به نظرم "ده نمکی" یکی از کارگردان های خوب سینمای ما است، من همیشه از کار کردن با او لذت برده ام زیرا اعتماد به نفس بالایی دارد و همین اعتماد نفسش باعث بهتر شدن کار می شود.
عبدی در ادامه گفت: این نکته را هم باید بگویم که او دست بازیگر را هنگام ایفای نقش باز می گذارد و به بازیگر اجازه ی ایده پردازی می دهد و این ویژگی ها باعث شده که به خوبی در عرصه سینما عرض اندام کند و جزء یکی از کارگردان های موفق ما باشد.
وی خاطرنشان کرد: کار با مسعود ده نمکی برای من و خیلی از بازیگزان سینما جذاب است چراکه این کارگردان سعی می کند با نگاهی متفاوت مخاطب را به گیشه بیاورد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
اکبر عبدی در جشنواره فجر