ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احتمال انتخاب مربی ژاپنی برای تیم فوتبال زنان ایران


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.04 - 11:21

احتمال انتخاب مربی ژاپنی برای تیم فوتبال زنان ایران

مهر/ کمیته بانوان و کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه‌های ژاپنی برای هدایت تیم فوتبال زنان ایران هستند.
در چند ماه گذشته تلاش‌هایی برای انتخاب یک مربی خارجی برای تیم فوتبال زنان ایران صورت گرفته است. بعد از سفر «پُل برایتنر» آلمانی به ایران بود که کمیته زنان فدراسیون فوتبال درخواست کرد با وی برای انتخاب و معرفی یک مربی آلمانی برای تیم زنان مذاکره شود.
البته کمیته بانوان نیم نگاهی هم به انتخاب مربیان ژاپنی دارد و قرار است این موضوع بعد از سفر یک هیات ژاپنی به تهران طی دو هفته آینده بررسی شود.
مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: ما مربیان داخلی بسیار شایسته و توانمندی داریم ولی مربیان‌مان نیاز به تجربیات بیشتر بین‌المللی دارند. هم کمیته بانوان و هم کمیته فنی در حال مطالعه است که آوردن مربی و کارشناس از کدام کشور بهتر است.
وی افزود: آلمان در فوتبال بانوان فوق‌العاده است ولی ما مربیان ژاپنی را هم پیگیری می‌کنیم. دو هفته دیگر یک هیات ژاپنی به ایران می‌آیند تا همکاری نزدیکی با کمیته بانوان فدراسیون داشته باشند. قطعا در این زمینه هم با این هیات صحبت خواهیم کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اذعان مربی تیم ملی آرژانتین به قدرت فوتبال ایران