سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت اندروید 5.1 اکسپریا M5 و M5 Dual سونی عرضه شد


آپدیت اندروید 5.1 اکسپریا M5 و M5 Dual سونی عرضه شدفارنت/ در حالی که اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید مشغول آماده سازی آپدیت اندروید 6 مارشملو برای بالا رده‌های خود هستند، سونی ساعاتی پیش مجوز دریافت به‌روزرسانی اندروید 5.1 را برای دارندگان گوشی‌های اکسپریا M5 و M5 Dual صادر کرد.

تا پیش از این گمان می‌رفت که گوشی‌ مذکور مستقیماً خواهد توانست به اندروید 6 ارتقا پیدا کنند، این در حالی است که سونی ساعاتی پیش بسته به‌روزرسانی نسبتاً قدیمی اندروید 5.1 را در کنار وصله امنیتی دی‌ماه اندروید برای اکسپریا M5 و M5 Dual منتشر کرد. لازم به یادآوری است که ماه پیش نیز این آپدیت برای گوشی‌های اکسپریا C4 و اکسپریا C5 اولترا عرضه گردید.

حجم بسته به‌روزرسانی مذکور 600 مگابایت بوده و با شماره ساخت 30.1.A.1.33 برای مدل پایه اکسپریا M5 و شماره ساخت 30.1.B.1.33 برای نسخه دو سیم‌کارت این گوشی ارائه شده است. از جمله ویژگی‌های افزوده شده توسط این آپدیت می‌توان فراهم کردن امکان ثبت عکس با استفاده از ساعت هوشمند SmartWatch 3 و پیشرفت در زمینه کنترل صدا و حالت سکوت گوشی اشاره کرد.

اینکه چرا سونی برای این گوشی و آن هم به صورت ناگهانی و برخلاف برنامه قبلی اعلام شده، آپدیت اندروید 5.1 را ارائه کرده جای سؤال دارد!

در هرصورت اگر شما نیز دارنده گوشی هوشمند اکسپریا M5 و M5 Dual هستید و می‌خواهید آپدیت اندروید 5.1 را دریافت نمایید، بایستی پس از اطمینان از اتصال صحیح دستگاه از طریق وای‌فای به اینترنت، به مسیر Settings>About phone>Software رفته و سپس دکمه cheek for update را تَب کنید تا عملیات به‌روزرسانی آغاز شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
معرفی سونی اکسپریا m5