ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اجاره‌نامه منزل کرار به نام افشارزاده و باشگاه است


اجاره‌نامه منزل کرار به نام افشارزاده و باشگاه است

تسنیم/ دبیر هیئت مدیره استقلال تاکید کرد که هافبک عراقی پیشین استقلال فیش مالیات پرداختی سال ۹۱-۹۰ را تحویل باشگاه استقلال نداده است.
سید پندار توفیقی درباره اظهارات کرار جاسم در صفحه اینستاگرامش مبنی بر اینکه توفیقی، نظری‌جویباری و سبک‌دست به تعهدات‌شان عمل نکردند، گفت: کرار طبق تفاهم‌نامه‌ 250 میلیون تومان از قراردادش را گرفته و ادعایی برای بقیه آن ندارد. قرار بود کرار یا نماینده‌اش فیش مالیاتی سال 91-90 که ادعا کرده آن را پرداخت کرده را تحویل باشگاه استقلال بدهد. در واقع باشگاه استقلال به ازای این فیش باید پول مالیاتش را پرداخت می‌کرد.
وی افزود: کرار هنوز این فیش پرداختی که مبلغ آن 117 میلیون تومان است را تحویل نداده و جالب اینکه از اداره مالیات نیز استعلام گرفتیم و اعلام کردند مالیات سال 91-90 پرداخت نشده است.
دبیر هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه کرار گفته که تا زمان پرداخت نشدن مطالبات و مالیاتش نباید منزلش را تحویل بدهد، گفت: اجاره‌نامه این ملک به نام بهرام افشارزاده و باشگاه استقلال است. کرار فیش پرداختی‌اش را به باشگاه نداده و به عراق رفت، باشگاه استقلال تا چه زمانی می‌توانست منتظر کرار بماند؟
توفیقی عنوان کرد: باشگاه ذی‌حساب دارد و طبق تفاهم‌نامه کرار باید فیش پرداخت مالیاتش را به باشگاه استقلال می‌داد. تاکید می‌کنم که موضوع کرار تمام شده و دیگر نباید به آن پرداخت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار