سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



متناسب با رهنمودهای آیت‌الله موحدی کرمانی برای انتخابات تصمیم‌گیری می‌کنیم


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، در نشست مشترکی با حجت الاسلام سید محمد حسینی منتظر، دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی و حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از برگزاری جلسات شورای فقها و شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: بی اعتنایی به نظر فقها و سهم خواهی در انتخابات به اصولگرایان ضربه می زند.

وی افزود: آیت الله موحدی کرمانی پذیرفته است تا مرجع سیاسی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی باشد و این جمعیت نیز متناسب با رهنمودهای ایشان در موضوعات سیاسی گام برمی دارد و تصمیم گیری می‌کند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی همچنین با یادآوری رویکرد شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: باید مراقب نفوذ برخی افراد تندرو در بدنه اصولگرایی باشیم و نگذاریم برخی با سهم خواهی و تندروی، مردم را نسبت به اصولگرایان بی اعتماد کنند.

کیهانیان با تاکید بر ضرورت وحدت تمامی گروه‌ها و شخصیت‌های اصولگرا برای ارائه لیست مشترک و واحد در انتخابات سال جاری اظهار کرد: به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان پیشنهاد کرده‌ایم که لیست تهران بطور صنفی و تخصصی چیده شود و در این لیست 22 نفر از 22 صنف تخصصی حضور داشته باشند و هشت نفر دیگر نیز افراد شاخص و اصولگرایی باشند که تا کنون عملکرد مطلوبی در عرصه مدیریتی و اجرایی داشته اند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر ما این بود که 22 نفر از 22 منطقه تهران و سه نفر از شهرستان های ری، شمیرانات و اسلامشهر در لیست قرار داده شوند و پنج نفر باقی مانده نیز از چهره های سیاسی شاخص و توانمند انتخاب شوند.

حجت الاسلام حسینی منتظر:برخی عناصر به دنبال ضربه زدن به اصولگرایان هستند

در ادامه این نشست، حجت الاسلام سید محمد حسینی منتظر دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی نیز گفت: برخی عناصر به دنبال ضربه زدن به اصولگرایان هستند که باید با تدبیر درست مانع فعالیت‌های آنان شد.

وی با ارائه تحلیلی از چینش مجلس دهم اظهار کرد: پیش بینی من تا کنون این است که یک سوم مجلس را اصولگرایان معتدل، یک سوم حامیان دولت فعلی و یک سوم نیز اصلاح طلبان تشکیل می دهند که اگر این طور باشد، مجلس معتدلی خواهیم داشت که به نفع نظام و مردم است.

وی ادامه داد: برخی شنیده ها حاکی از این است که برخی طرفداران دولت فعلی و برخی طرفداران دولت سابق می خواهند در زمان تبلیغات انتخابات علیه یکدیگر افشاگری کنند که اگر چنین رویدادی اتفاق بیفتد احتمال کاهش مشارکت مردم و بی اعتمادی آنان به نظام وجود دارد که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

زمانی: لاریجانی هنوز تصمیمی در خصوص ارایه لیست به صورت مستقل نگرفته است

همچنین حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست،نیز گفت: باید معیاری برای انتخاب افراد در لیست اصولگرایان مشخص شود تا گزینه ها براساس آن معیار ارزیابی شوند که در این راستا تندروی می تواند خط قرمز جامعه روحانیت مبارز باشد.

وی با بیان اینکه اگر در لیست اصولگرایان افراد تندرو قرار بگیرند این لیست نمی تواند به پیروزی برسد، تاکید کرد: علی لاریجانی به احترام بزرگان سکوت کرده و هنوز تصمیمی در خصوص ارایه لیست به صورت مستقل نگرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی بیست و یکم رمضان