ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احدی: زمان مبارزه قاسمی‌پور در لیگ حرفه‌ای تغییر کرد/ سه بوکسور دیگر باید آماده باشند


اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تغییر زمان سومین مرحله از مسابقات APB، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون جهانی بوکس هفته گذشته نامه‌ای به فدراسیون کشورمان ارسال کردند که امین قاسمی‌پور باید 21 آذرماه در اوکراین به مصاف نماینده لیتوانی برود، اما با توجه به اینکه چهار بوکسور حاضر در لیگ حر‌فه‌ای احتمال دارد برای حضور در اردوی چهار جانبه راهی ایتالیا شوند ما درخواستی را به فدراسیون جهانی مبنی بر تغییر زمان برگزاری مسابقات امین قاسمی پور در سومین مرحله از مسابقات لیگ حرفه‌ای ارسال کردیم.

وی در ادامه افزود: مسئولان فدراسیون بلافاصله با ارسال ایمیل به فدراسیون جهانی خواستار تغییر زمان برگزاری سومین مرحله از مسابقات لیگ حرفه‌ای شدند. خوشبختانه مسئولان فدراسیون جهانی با درخواست ما موافقت کردند و امین قاسمی پور به همراه دیگر ملی پوشان راهی اردوی چهارجانبه ایتالیا خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بوکس حرفه‌ای گفت: در ایمیلی که مسئولان فدراسیون جهانی به فدراسیون ارسال کرده‌اند، مدعی شده‌‌اند که زمان و مکان مسابقات قاسمی‌پور تغییر کرده است و به زودی زمان و مکان مسابقات اعلام خواهد شد اما با توجه به آغاز سومین مرحله از مسابقات، دیگر ملی پوشان حاضر در لیگ حرفه‌ای آماده باشند تا بلافاصله پس از اعلام زمان برگزای مسابقات آنها راهی محل برگزای مسابقات شوند.

احدی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات هیئت بوکس استان گیلان امروز برگزار شد و در پایان امین قاسمی‌پور قهرمان بوکس ایران به عنوان رئیس هیئت بوکس گیلان انتخاب شد. برای این موفقیت به قاسمی‌پور تبریک می‌گویم و امیدوارم که امین در این مرحله نیز مثل همیشه موفق باشد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/PLL6KW


ویدیو مرتبط :
ای مهدی صاحب زمان آماده ایم آماده ایم با صدای کویتی پور