سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیگیری حقوق و مزایای کارکنان تعاونی مصرف فرهنگیان در شرح وظایف آموزش و پرورش نیست


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پی اعتراض کارکنان شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان تهران در مورد پرداخت نشدن حقوق آنها، اعلام کرد: به موجب ماده 7 قانون بخش تعاون در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، تعاونی‌ها دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و در قالب هیأت مدیره اداره می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است: به‌کارگیری نیرو، تعیین و پرداخت حقوق و دستمزد آنان نیز تابع قانون کار بوده لذا پیگیری موضوع خارج از شرح وظایف و مأموریت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش فارس، گفته می‌شود چند روز پیش 120 نفر از کارکنان تعاونی مصرف فرهنگیان استان تهران به د‌‌لیل پرد‌‌اخت نشد‌‌ن 4 ماه حقوق معوقه، بیمه و همچنین 12 ماه مالیات مقابل کانون این تعاونی تجمع کرد‌‌ند‌‌ و خواستار پرد‌‌اخت مطالبات و حقوق معوقه خود‌‌ شد‌‌ند‌‌.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دلالی میوه های قاچاق توسط تعاونی مصرف فرهنگیان