سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سونامی سرطان، تیتر ژورنالیستی است و واقعیت ندارد


به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ساخت یک هزار تخت بیمارستانی در استان لرستان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار داشت: آمارهای سرطان در کشور در مقایسه با کشورهای منطقه و دنیا، کمتر است اما در معرض آسیب هستیم زیرا گرفتاری و مشکلات بیماری سرطان معمولا سه تا چهار دهه بعد مشخص می‌شود.

وزیر بهداشت بر لزوم رعایت مردم در ابتلا به بیماری سرطان تأکید کرد و گفت: ضروری است تا دولت نیز در خصوص مواد غذایی، هوا و آب مراقبت‌های لازم را انجام دهد.

هاشمی یکی از نیازهای اساسی استان لرستان را مرکز رادیوتراپی برای بیماران سرطانی دانست و از راه اندازی این مرکز در آینده ای نزدیک خبر داد.

وزیر بهداشت اختلاف دریافتی پزشکان پرستاران، اظهار داشت: این موارد، غیر واقعی است زیرا بر اساس اعداد و ارقام و اطلاعات دقیق ما، تفاوت دریافتی این دو گروه، در حال حاضر یک به چهار است اما برای ما نسبت یک به سه ایده آل است که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش وزارت بهداشت، هاشمی ادامه داد: نمی‌توان درآمد معدود پزشکان با درآمد بالا را با کمترین دریافتی یک پرستار مقایسه کرد و منطقی است که متوسط درآمد پزشکان و متوسط درآمد پرستاران مورد مقایسه قرار گیرند.

وزیر بهداشت در پایان با بیان اینکه وزارت بهداشت تنها وزارتخانه ای است که حسابداری عملیاتی دارد، گفت: حساب‌های بیش از 570 بیمارستان را به صورت آنلاین رصد می‌شود و اطلاع داریم که متوسط دریافتی پزشکان، پرستاران یا هر یک از پرسنل در هر یک از بیمارستان‌ها و یا در کل کشور چقدر است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه دکتر ضرابی سونامی سرطان در ایران 1