نمایش نقاشی کودکان از پیامبر مهربانی


نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کودکان و نوجوانان محمد (ص) پیامبر مهربانی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با نمایش 22 اثر نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع پیامبر مهربانی، عصر 24 بهمن‌ماه در نگارخانه «آفتاب» افتتاح خواهد شد.

اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی پیامبر مهربانی درهشت گروه و در پاسخ به بی‌حرمتی به مقام شامخ حضرت رسول اکرم حضرت محمد (ص) دی‌ماه 94 برگزار شد. در این رویداد، نمایشگاهی از 40 اثر برگزیده این جشنواره بر دیوارهای نگارخانه شهر، در بوستان گفت‌وگو برپا شد.

در این جشنواره هنری، علاوه بر هشت بخش هنرهای تجسمی، فراخوان بخش ویژه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع پیامبر مهربانی نیز صادر شد. از میان آثار رسیده، 22 اثر منتخب در بخش نقاشی کودکان و نوجوانان جشنواره محمد (ص) پیامبر مهربانی، از روز شنبه 24 بهمن در گالری «آفتاب» فرهنگسرای آفتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین عصر روز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه در مراسمی، از کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره که آثارشان به این نمایشگاه راه پیدا کرده است، تجلیل و قدردانی می‌شود.

اسامی آثار برگزیده هنرمندان بخش کودک و نوجوان نخستین جشنواره محمد (ص) پیامبر مهربانی به شرح زیر است:

آرشام بهرامی‌نیا، محمدصادق عبودی‌زاده، ستاره صادقی، ستایش صادقی، علی‌اصغر نجف‌زاده، محمد مهدی آقاجری، مریم رشغی، محمدحسین جوادی، فریده مطلق، سینا احمدی، امیرعباس رادنوری، امیرمهدی جوادی، هدیه علوی، مهتاب علوی، نیما احمدی، اهوراگی، نیوشا عدیلی‌پور، پارمیدا پردستان، محمدحسین آدخی‌نژاد، امیرمهدی غریبی، سارینا کوشکی‌زاده و علیرضا کوشکی‌زاده.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سیره تربیتی اهل بیت (ع) - مهربانی پیامبر اکرم (ص) با کودکان