سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سمنان:سبک زندگی حسینی برای تمام سال حفظ شود


حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سه مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) ادامه داد: سمنان استان غبارنشین زائران حرم رضوی است و همه باید به زائران عبوری خدمت بی منت داشته باشند.
وی با اشاره به طرح نیروی انتظامی برای برخورد با سرنشینان بدحجاب خودروها در کشور ادامه داد: این اقدام پلیس در کنار برخوردهای قاطع با مزاحمان اخلاقی و دینی و ناامنی های روانی، قابل تقدیر است.
حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی قدردانی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مراجع تقلید و ائمه جمعه کشور از این طرح پلیس را یادآور شد و افزود: نمازگزاران از این کار قاطعانه نیروی انتظامی حمایت می کنند.
وی همچنین در باره وضع منطقه گفت: ترکیه به عامل چشم و گوش بسته ناتو و آمریکا در منطقه و به حامی و خانه داعش تبدیل شده است.
6103 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بخشی از خطبه دوم امام جمعه خرم آباد درباره حفظ محیط زیست در 13 بدر 91