ماجرای درختان کنده شده جاده ائل گلی تبریز به کجا رسید؟


مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز در پی انتشار خبری مبنی بر برداشت و انتقال درختان محوطه یک واحد تجاری در محدوده جاده ائل گلی، از کاشت درختان مقاوم و ترمیم پوشش فضای سبز در این مکان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایبسنا) منطقه آذربایجا‌ن‌شرقی، "محمدحسین حسن زاده" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال انتشار تصاویری از برداشت و انتقال درختان مقابل یک واحد تجاری، بررسی فوری این موضوع در کارگروه ویژه مورد پیگیری قرار گرفت .

حسن زاده با اشاره به واکنش شهروندان تبریزی طی روزهای اخیر نسبت به آسیب رسانی انجام گرفته به درختان منطقه مذکور، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با عنایت به دستور اکید و پیگیری شهردار کلان‌شهر تبریز، درخصوص برطرف کردن مشکل بوجود آمده، بررسی دقیقی از این موضوع توسط کارشناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز انجام شد .

وی، برخورد با عامل این اقدام را اولین تصمیم اتخاذ شده در روند پیگیری موضوع عنوان کرد و اضافه کرد: کاشت درختان مقاوم جایگزین، تصمیم بعدی بود که در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام شد و گام های بعدی جهت ترمیم پوشش فضای سبز این محوطه برداشته می‌شود .

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه عصر یکشنبه 22 فروردین – با حضور کارشناسان این سازمان و نمایندگان تشکل های مردمی، به تعداد درختان برداشت شده، درختان مقاوم جدید در این محل کاشته شد، افزود: حراست از درختان و فضای سبز اولویت کاری و مهم ترین ماموریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز است و در این راستا بدون اغماض و با اقتدار عمل می کنیم .

حسن زاده با تحسین توجه و حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداری از درختان، ابراز داشت: 21 نهال مقاوم کاشته شده، نماد همراهی تشکل های مردم نهاد و سازمان پارک‌ها و فضای سبز بوده و آن را برگ زرین و افتخاری برای مردمان با فرهنگ شهرمان می دانیم .

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با تشکر از پیگیری و پشتیبانی قاطعانه معاون استاندار، فرماندار و به ویژه شهردار پرتلاش کلانشهر تبریز در کسب این دستاورد، گفت: اتفاق مبارک اخیر، نشات گرفته از فرهنگ والای مردم وارسته و آگاه تبریز و علی الخصوص فعالین اجتماعی در راستای حفاظت از حقوق شهروندی می دانیم .

حسن زاده در پایان اظهاراتش با تاکید بر اینکه عزم و خواست مردم برای سازمان ها و دستگاه های اجرایی پشتوانه ای محکم و مشروع است، بیان کرد: طی رویداد اخیر، بار دیگر توجه مدیریت کلان شهرداری تبریز به دغدغه های شهروندان اثبات شد و بی تردید تحقق این امر موجب تجسم آینده ای روشن برای اهداف تعیین شده این سارمان خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سفر به پارک شاه گلی یا ائل گلی تبریز